God morgon 18.02.08
God morgon allesammans. Nu är jag med i leken igen =). Har haft fullt upp ihelgen med både resa å tävling så har nog inte varit in annat än å sett vad som hänt =)
Hoppas ni har haft en superhelg och önskar er alla en trevlig fortsättning på denna vecka =)
God morgon.
I dag skiner solen äntligen lite uppe på himlen, så skönt att vakna när man har lite sol framme.
Ressu har du varit ute och tävlat nu i helgen? och inte talar om hur det gick! Spricker av nyfikenhet nu. Berätta hur det gick snälla du!!!
Hoppas ni alla får en fin dag, så kanske vi ses här senare under dagen eller kvällen. Må bäst alla!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Ressu funka ganska bra på båda banorna, men matte den glömske dummern glömde banan båda gångerna
. Men annars var jag jättenöjd med våran bana. Av 9 hundar kom endast en imål, så banan i sej var ganska svår.
Härligt att du har en hund som funkar perfekt. Men mattes glömska kan vi kanske göra lite minnes övningar här på sajten för.
#3 Kanske det skulle vara en bra ide 
God dag!
Nu har skolan börjat för min del, efter ett härligt och händelserikt lov. Verkligen jätte skoj! Fast tyvärr så vet jag vad som väntar mig imorgon… Ska ha två prov. Så jag måste plugga. Sedan är det möte, och massor med läxor. Funderar lite hur jag ska hinna med allt.
Då jag kom hem efter skolan idag tog jag och Ronja en kort promenad. Sedan tränade vi en del lydnad med klicker. Hoppas alla får en fortsatt trevlig dag!
Mvh Emelie 
//Mvh medde
Jag önskar er alla God natt innan det blir en ny dag. :)
Eftersom jag har lov så blir jag nog uppe några timmar till. Men sov så gott alla!