Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 776 ggr
[Malin3033]
0

God "morgon" 19/2 - 2008!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God "morgon" säger jag till alla nattugglor, ny dag nya äventyr! Själv blir jag uppe några timmar till innan jag somnar, har ju sportlov. *ler*

Efter att jag sovit ska jag och Ronja träna och jag ska filma när hon gör "skäms" samt när hon springer genom agility tunneln (hoppas det inte blåser idag). Det blir nog lite lydnad och spår också som pricken över I:t! Om jag blir inspirerad så börjar jag nog lära Ronja ett nytt trick idag eller imorgon, funderar på att lära henne "hopp upp i famnen". :)

Hoppas ni alla får en underbar dag!Skrattande

Malin

SparklingTindra
0

God "morgon"

Jag ska snart gå och lägga mig, men först ska Tindra ut och rastas. Hon kom in från förra vändan klockan 22.00, men på henne verkar det som att hon behöver gå ut igen..

Efter att jag har sovit, rastat Tindra o.s.v. så ska jag ta mig till Malmberget och skriva in mig på min 3:e bilskola. Usch vad jobbigt att fara ända dit bara för att skriva in mig och boka en körlektion. Varför kan man inte göra sånt över telen?.. Men efter allt jobb med att faktiskt FÅ körkortet så lär man väl uppskatta det mer och vara mer rädd om det.

#0 Jag är så avundsjuk på er som kan träna en massa saker just nu. Tindra är som en död sill inomhus och ute är det bara att gå rakt fram nästan..Glad

[Malin3033]
0

#1 men jag är minst lika avis på er som kommer få massa små valpisar i huset!

medde
0

God morgon
Malin3033 Jisses vad du var tidig att säga göd morgon, men det är ju helt rätt. En ny dag hade ju börjat. Men jag låg och sov när du satt vid datan och skrev. Men tycker det är lika kul varje gång någon startar en morgon tråd. Min tös har sportlov nästa vecka.

Hoppas ni alla får en super dag.  Hoppas ni alla skickat in bidrag till månadens sheltie samt fota tävlingen, låser dessa trådar den 23 feb så än har ni tid.

Må bäst// :-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

God morgon =)

Önskar er alla en superdag ska nu smita iväg på en långpromenad med hundarna. Måste passa på sålänge solen skiner och det är någon minusgrad så blir hundarna inte så smutsiga =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

[Malin3033]
0

#3 - Jo visst hade en ny dag börjat, men det var knappast morgon än. Jag somna iallfall vid 2 sedan. Konstigt nog sov jag oavbrutet fram till kvart i tolv, så nu har halva dagen gått. Men var ute en långsväng med hundarna i det underbart vackra vår vädret så nu är jag pigg och glad. =)

SparklingTindra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dag!

Idag har min mosters helvilda och busiga aussie Ella namnsdag. =)

Jag har varit på bilskolan och så har jag vart och handlat rostbiff (och Tindra får inte smaka! Mwahaha!). Ska fara på stan snart med en kompis.

[Malin3033]
0

#6 Grattis Ella på namnsdagen! Jag som älskar aussies! =D

LillMalin
0

Lycka till med et nya Tricket!! :)

Ronja06
0

God dag!

Idag har jag varit inne i stan och handlat. Har inte gjort så mycket mer. Nu skall jag sätta mig och läsa massor utav mina läxor. Kanske hinner logga in senare idag, under kvällen.

- Om inte, säjer jag natti natti redan nu! Ha en fortsatt trevlig dag.

Mvh Emelie Förlägen

Jojsan
0

God dag!

Idag var det skola som vanligt, men nu måste jag ta och börja plugga till franska provet som är torsdag… kan alltså inte vara inne länge alls.

Hoppas ni får en trevlig kväll! :)

VeNyRa
0

Idag har jag vart i skolan, suck! varför måste man ha läxor?! räcker det inte med att bara skoltiden tar upp halva ens liv. Jag vill faktiskt inte ta med mej skolan hem.

har iaf klippt klorna på ozzi och han var jätte duktig! sen gick vi på en prommis och han sökte faktiskt kontakt med mej bitvis istället för att bara springa med nosen i backen. mutade han med lite korv ;)

[Malin3033]
0

Ang alla onödiga läxor finns det en endaste lärare på våran skola som har en filosofi ang. läxor som jag bara ääälskar. Hon förbjuder oss att ta hem arbetet och göra det klart hemma, hon tycker att skolan går man fram till klockan 3 och efter det är det fritid som gäller. tjoho för det! det som är positivt med det är att eftersom man inte får ta hem sitter alla aktivt och gör det dem ska, på andra lektioner surras det runt och alla sliter ut sig när dem kommer hem istället. Lite OT dock. ;-)

[Malin3033]
0

Nä, imorgon ska jag till Eskilstuna och shoppa med underbara mormor, så jag måste nog sova nu och börja få ordning på mina sovrutiner igen.

God natt alla !

medde
0

Låser denna tråd nu, då det är en ny dag :-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Inlägget är låst för nya kommentarer