Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 1433 ggr
VickiochTova
0

Tova fyller 4!

När jag vaknade upp i morse och insåg att det var Tovas 4årsdag funderade jag på vart åren tagit vägen?! Tycker det känns som häromdan jag hämtade hem den rangliga valpen som var full av upptäckarlust…

Började på valpkurs med inställningen att detta skulle bli en tävlingshund i lydnad, gissa vems hund som hade jättekul under inkallningsövningarna, enda hunden som sprang frivarv på hela kursen. Gick vi promenad i skogen sa Tova att vi ses senare och sprang iväg på egna upptäcksfärder till mattes förtvivlan;)

Men hon mognade till sig och tävlingshund har hon blivit men framför allt har hon blivit min bästa vän, nån som alltid är pigg och busig när vi är ute och tränar och leker, sover vid min sida och alltid fyller mej med kärlek.

Tack älskade Tova för att du finns i mitt liv och gör även den gråaste vardag till något underbart!!

medde
0

Grattis till Tova! Hon verkar vara en helt underbar hund.

Smiley 3d emoticone msn cadeau.gif//medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

Gratulationer till Tova från oss Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

SparklingTindra
0

Grattis Tova =)

//Anna och Tindra

VickiochTova
0

Ska absolut hälsa grattis från er=)

medde
0

Glöm inte en stor NOSPUSS!!!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

VickiochTova
0

#5 Ska inte glömma den stora nospussen, fast Tova hoppades ju mest på en köttbulle från var och en som grattar Glad

Ronja06
0

GRATTISS!! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

Grattis Tova önskar syterdotter Ronja med matte!

Smiley 3d offre fleurs.gif

VickiochTova
0

Och nu äntligen är den långa arbetsdagen över, synd bara att det tar nästan 1 timme att köra hem… Vi får nog fira lite mer ordentligt till helgen men en rosa apa ska hon få i present i kvällSkrattande

mojsans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja Lovis grattar sin syster vicki, Lovis fick köttbulle och kex o godis, Tänk vad tiden går fort.

Glad

Jojsan
0

Grattis!

[Malin3033]
0

Nämen! Monika! Kul att du titta in och skrev! Såklart massa Grattis till mamma Lovis också!!! Ronja pussar så mycket!

KajsaM
0

Grattis i efterskott Tova! :D

VickiochTova
0

Vi önskar syster Lovis massa grattis i efterskott =)

mojsans
0

Lovis tackar för grattiset i eftskott, vov vovSkrattande