Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettutställning
Läst 805 ggr
[Malin3033]
0

Tävling på hemmaplan!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Den 1 Maj (jag vet.. lååångt kvar) så är det utställning i Strängnäs! Tjoho! Det är Strängnäs Lokala Kennelklubb som anordnar och jag missade den i höstas, trodde nämligen inte då att dem arrangerade utställningar, men så var det. Så jag och Ronja ska tävla i juniorklass, min lilla tjej har blivit så stooor (men ändå så himla liten. :P).

Någon mer som ska dit? Skrattande

OT - Snacka om råttsvans på bilden, en sheltie i den mest hårlösa åldern.

KajsaM
0

Tyvär är det fööör långt :P Lycka till! :)

KaptenKarin
0

Jag är faktiskt sugen på att åka dit och kika. Har släktingar där som jag kan bo hos. Får man vara där och bara kika och isf hur mycket kostar det?

Ronja06
0

Vad roligt med tävling på hemmaplan! Lycka till! Tyvärr kan jag inte komma och kolla. Ska iväg till Kreta.

Själv ska jag tävla på hemmaplan i slutet av Mars. Sedan är det U-SM som också är på hemmaplan för mig!

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

#2 - Klart man bara kan vara där och kika. :) Det är utomhus så vitt jag vet så plats finns ju. Vet inte hur det är med inträde, vissa utställningar gör det och vissa inte. Men det är ju en bit fram så mer info kommer säkert!

#3 - Vad är U-SM? Generad

tack för alla lycka-tillanden! Skrattande

Medde - Brukar inte Hazel och Nora åka dit? Vet du om dem ska dit då?

Ronja06
0

#4: Ungdoms SM. ^^

Mvh Emelie Förlägen

Jojsan
0

Nej ska inte dit, för långt bort.. men lycka till!

Ressu
0

Ska heller inte dit, det är lite i fel land Flört, men LYCKA TILL!!! Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

[Malin3033]
0

#5 I juniorhandling, agility eller what?? *asså jag är helt off*

Tack ännu en gång för alla lycka-tillanden! Men som sagt, det är en bit kvar. :-)

medde
0

#4 Jag har pratat med Hazel och tror att hon ska dit, om hon ska dit. Så måste ni säga hej till varandra.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

#8: I Agility, lydnad, freestyle och Handling x)

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

#10 ska du tävla i alla tre grenar?

#9 men ska du inte följa med då Medde? vi missar ju alltid varnadra på centralen. ;)

Ronja06
0

#11: Nix. Det blir nog bara Agility. ^^

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

#11 Visst missar vi varandra jämt!! Jo om hon ska dit så blir det nog att vi kanske åker med. Vi har talat om det i alla fall. Vore ju så himla kul att få träffa dig och din lilla raring till hund!

[Malin3033]
0

#13 hör gärna av dig om ni åker! men som jag sa tidigare, det är ju en bit kvar. ;)

medde
0

#14 Självklat jag kommer att höra av mig, vore så kul att få träffa dig och Ronja! Kul att få se denna dam live! (Ronja menar jag)

[Malin3033]
0

#15 "Kul att få se denna dam live" oj så jag skratta! skulle som sagt vara jätte kul att träffa medlemmar från iFokus, därför tycker jag det är jättekul när medlemmar skriver om de ska iväg någonstans, ifall någon annan också ska dit! efter att jag var iväg på sheltie utställningen i eskilstuna visade det sig att Snekkja (på sheltie.ifokus) också var där! henne tik stod tillochmed bakom mig i ringen! tänk om man vetat det innan man åkte. ;)

medde
0

Med denna dam live! menar jag din Ronja. Men det förstod du väl eller hur Flört Klart att det ska bli kul att se dig med, spännande med ansikten på folk man talat med eller hur? och vi springer ju om varandra på centalen Skrattande

[Malin3033]
0

Jodå, förstod direkt att du mena Ronja, jag = dam? Never x) Håller med dig till 100%, alltid kul att träffa dem man "bara" har skrivit till mellan skärmarna!

Smiley 3d clavier lunettes.gif

medde
0

3 18 *ASG* Åt smilysen. Du?

[Malin3033]
0

#19 om du menar om det är likt så kan jag försäkra dig om det, en trött sportlovs-malin kan nog inte se ut på ett annat vis, måste nog snart ändra mina sovvanor innan skolan. x)

Hazel
0

Hej

Funderar på att åka dit, var där i höstas jättetrevligt ordnat och fina priser.
Hazel bler BIR och BIG3, Nora blev 2:a valp med HP.

Om jag inte parar Hazel åker jag nog dit, kanske jag åker i alla fall med bara Nora, fast hon är lite tunn i benstommen, vi får se.

medde
0

#21 Klart att du ska dit, jag och tösabiten min vill ju åka med!

[Malin3033]
0

#21 säger som Medde, klart ni ska dit! Vem var domare i höstas? Jag missade den utställningen totalt, hade gärna velat åka, men åker i maj istället, det kommer bli super. :)

#22 Medde, var det inte påtal om en valp från Hazel? Hur blir det med det? ;)

medde
0

#23 Klart att det är på tal. Men säg till Hazel att hon ska börja löpa någon gång. Väntar och väntar på det, vilket jag tror att "Hazel" Också gör. Men visst det är nästan helt rätt det du sa! men inte på tal, jag ska bara ha det!!!Men nu när vi väntar på detta ska ske så har vi ju den andra vovven som ska komma från utlandet. Äntligen är pappren klara och nu är det bara att leta efter ett flyg som passar att ta henne till sverige.

Så efter sommaren så kanske det finns 2 st vovvar hemma här.

[Malin3033]
0

#24 fuskis, två valpar på en gång är ju inte rättvist, nu blir jag aaavis! men önskar dig all lycka till med båda valpisarna och hoppas att valpen från utlandet anländer snart så man får veta vad det är för en! väntar med spänning på trådar om alla valpisar som alla ska skaffa i sommar! (själv fick jag valpis förra sommarn. ^^)