Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 951 ggr
Ressu
0

God dag 21.02.08

God dag på er allesammans. Hade tänkt mej på en skogspromenad med hundarna idag men vädrets makter är emot oss. Regnar å blåser så det är allmänt otrevlig att vara ute.

På lördag bär det av på utställning med mammas yngsta hane. Får se hur det går. För en gångs skull har han ganska mycket päls. Skrattande

Önskar er en god fortsättning på dagen =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

KajsaM
0

Go dagens!

Är hemma idag med, men mår mkt bättre så de blir nog skola imorgon. Fick även min bok idag, Levande begravd - jättebra hittils! Så idag blir det att vila och läsa :)

#1 Tråkit med vädret, håller tummarna för din mammas hund =)

Ronja06
0

God dag!

Hade spanska prov idag. - gick inte bra… Jag tror inte detta är min vecka idag. Men jag fick i alla fall tillbaka mitt engelska prov. Fick VG+, och det var 210 frågor. (minns ej mitt resultat utantill, men väldiigt nära MVG! :D)

För övrigt är det regn, regn och ännu mer regn här hemma. Tråkigt, jag som hade tänkt träna idag med Ronja. Jaja, jag får väll träna inomhus istället. Förhoppningsvis kan jag åka till brukshundsklubben imorgon och på Lördag. På Söndag är det debut Agility tävling! :)

Mvh Emelie Förlägen

LillMalin
0

Bra jobbat Ronja!

KajsaM
0

#2 Lycka till på Söndag! :)

medde
0

God eftermiddag.
Jättekul att höra några ska ut på tävlingsbanan, håller tummarna för er. Hoppas vi här ínne  får en liten rapport hur det gått! All lycka till.

Ronja06 Kul! Jätte duktigt av dig på provet, Mamma måste vara stolt över dig!

Ha en bra kväll//medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jojsan
0

God kväll!

Hade också prov idag Franska prov, det gick jättebra. men det är inte så konstigt.. ^^

Vi gjorde köttfärspiroger på HK:n idag, det blev jättegott. Jag hade aldrig ätit det förut men det är jättegott!

När jag kom hem tog jag ut alla kaniner i sele+hage. Hoppade även lite med Totte (så att han inte glömmer hur man gör, vilket han typ hade gjort x)). Bråkade även med Cassie som inte ville ha mig på hennes revir och attakerade mig.. ^^ som vanligt den lilla busungen :P

Ressu - Lycka till på utställningen!

Kajsa_ - Krya på dig :)

Ronja06 - grattis till engelska provet! 

Ha det bra allihopa! :)

[Malin3033]
0

Kväll god! x)

Hoppas alla har haft det bra och att ni alla känner att ni har gjort någon nytta! Själv går man i mjukiskläder, tofflor, håret uppsatt i en slarvig knut och gör absolut ingenting! skulle egentligen städat rummet idag, men har ju sportlov^^

Har även uppdaterat Ronjas tråd med färska bilder och en kul "kontrast-lek" som jag och mamma prova idag på hundpromenaden! kika gärna^^

Ressu
0

#1 Tackar =). Och jo väldigt tråkigt med vädret  =(

#6 Tackar =)

#2 Lycka till på söndag håller tummar å tår för er =)

// Ressu
kennel Westtorpets

[Malin3033]
0

#2 vill ha en lång rapport med massor med bilder från debuten! lycka till!

#0 - har din mamma också shelties?

Ressu
0

#9 Joo, hon har oxå två stycken blue merles (dom finns på adressen www.netikka.net/haamujatykki )

// Ressu
kennel Westtorpets

Ronja06
0

#9: Jodå. Förhoppningsvis blir det några bilder. - Om jag har någon som kan fotografera mig och Ronja ^^

Vill även lägga till en sak: Ronja har börjat gå på diet. För jag vill att hon ska vara i sitt "normala" hull lagom till våren. Jag har nog varit liiite för snäll med godis. Oskyldig

Mvh Emelie Förlägen

SparklingTindra
0

#11 Haha stackars Ronja. =P Det är lätt att bli för snäll med godiset. Ibland har jag inte minskat maten fast Tindra fått ganska mycket godis under dagen och då har hon lagt på sig fort som attan. Hoppas att Ronja lyckas med sin viktminskning. =)

Inlägget är låst för nya kommentarer