Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 338 ggr
Ressu
0

God Morgon 22.02.08

Ville önska er alla en god morgon nu före jag kommer mej hem å sova. Har varit på nattskift så jag loggar nog inte in före eftermiddagen / kvällen igen Skrattande.

Idag har man fullt upp med att fixa för utställningen. Måste komma ihåg att ladda kameran osv… Och jag med mitt dåliga minne så är det ju inget garanti att jag kommer ihåg det Oskyldig.

Ha en jättefin fredag och annars en superhelg =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

VickiochTova
0

God morgon!

Nu väntar jag bara på att arbetsdagen ska ta slut… Har Tova med mej på jobbet idag, vi ska iväg på klickerkurs i kväll! Det värsta är att det blåser som bara den ute så jag har laddat upp med massor med kläder för att slippa frysa under kvällen =)

Lycka till på utställningen, Ressu!

[Malin3033]
0

Goddagens! Idag ställde jag klockan på ringning för första gången på lovet. :) Gick upp och städade och ska nu ut i blåsten med vovvarna innan jag åker iväg till kompis.

Ha det så bra!

Ressu
0

#1 Tackar så mycket =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Ronja06
0

God dag!

Kom precis hem från skolan. Jag blev "kidnappad" utav min kompis idag. Oskyldig Så det tog lite extra tid att ta sig hem idag. Men men… Snart är det dags för tävling. Så Ronja och och jag ska ta en riktig lååång träningsdag imorgon. Och testa massor utav olika kombinationer. Jag har även blivit bjuden på resturang idag. Så snart åker jag iväg. Glad

Har även tänkt gå förbi våran "granne". De har collie kennel. Glad

Mvh Emelie Förlägen

KajsaM
0

Hejsan!

Idag slutar vi 11, som alla andra fredagar ;) så jag, erica och linnea gick åt och kycklingsallad på opera, riktigt gott! Sen var vi här och tokade oss som vanligt. Håller på att packa inför stugan nu. Kl. 18.00 ska jag på Jmk´s HU årsmöta och sen var jag och mamma till stugan. I helgen blir det även första gången jag och hunden åker skider tillsammans :)

Så vi ses på Söndag! Ta hand om er :)

medde
0

Är bara inne en kort stund, då jag och min tös ska ha en lugn kväll nu, är inte på topp då min mamma ligger på sjukhus.

Ha en bra kväll//medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jojsan
0

God kväll!

Har varit med kaninerna nästan hela dagen idag sen jag kom hem från skolan. Äntligen sportlov! Ska slappa i 11 dagar nu! ne okej inte bara slappa, bygga hinder, träna kaninerna, gå på träning, gå på stan kanske m.m. ^^

medde - vad tråkigt :( Hoppas det inte är något allvarligt.

Inlägget är låst för nya kommentarer