Sheltie iFokus

Sheltie

Etiketttävlingar
Läst 976 ggr
Ronja06
2008-02-22 22:48
0

Tips?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På söndag är det debut tävling inom agility för våran del. Någon som kan ge några bra tips på vad man kan tänka på? Glad

Mvh Emelie Förlägen

medde
2008-02-23 14:03
0

Ronja06! Ressu kommer väl snart in och hon kan nog säkert tipsa dig om ett och annat, då hon tävlar agility. Men det finns nog flera här som gör. Så tips kommer nog in under dagen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

emma93
2008-02-23 17:17
0

Vad spännande! Vi skall hålla tummarna!

OT:Med andra ord kommer ni inte på Sheltiepromenaden i morgon? Vi hoppas kunna gå med denna gång.

[Malin3033]
2008-02-23 17:32
0

Eftersom jag inte har tävlat med Ronja någongång så kan jag "bara" tipsa dig om att ha superkul och komma ihåg att hur det än går, så är Ronja världens bästaste hund! Lycka till!

OT - Inoff lr Officiell tävling?

SparklingTindra
2008-02-23 17:33
0

Det första: GLÖM INTE ATT TA AV HALSBANDET! Vissa domare blir ganska sura om man glömmer det. =P

Det andra: Kom ihåg vatten åt både dig och Ronja.

Det är bra om ni vandrar omkring lite då och då när det inte är eran. Uppvärmning är ganska viktigt.

Och gå en ordentlig banvandring så du inte gör som mig; får hjärnsläpp efter halva banan och springer fel. ;)

Sen kommer jag inte på nå mer. =P

Ronja06
2008-02-23 17:39
0

#2: Nej, tyvärr kommer jag troligen inte att hinna till sheltiepromenaden imorgon. Tyvärr.. Men förhoppningsvis kan jag vara med nästa gång. Glad

#3: Det är "bara" en liten inofficiell tävling. Men tycker det är en bra träning för både mig och Ronja. Då vi har anmält oss till en officiell tävling nu i mars.

#4: Tack för tipsen! Glad Det är nog det som jag är mest orolig för, att inte komma ihåg banan. Mitt närminne är inte det bästa nämligen. Oskyldig

Mvh Emelie Förlägen

SparklingTindra
2008-02-23 21:09
0

#5 Haha, det känns pinsamt just när det händer, men det går över. Nästan alla glömmer en bana förr eller senare. =P