Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 745 ggr
Ressu
0

God morgon 26.02.08

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det en härlig dag =). Solen skiner och vi har precis kommit från skogen. Härligt =)

Hoppas ni har det bra och vill önska alla en superdag Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

VickiochTova
0

God morgon!

Här regnar det och är grått, får nog bli inneträning efter jobbet idag… Ska även hinna med att springa in på bokrean och få med mej lite läsbart hem =)

SparklingTindra
0

God morgon/dag! Glad

Här skiner solen också och det är -10,2 grader ute. Jag och pigan har varit på promenad och träffat en jättetrevlig 13-årig norrbottenspets. Tindra var juh bara tvungen att hälsa, för hon trodde att det var hennes kompis Jenna, så hon la sig ner och strejkade tills dom kom på pass nära att hon kunde försöka sig på att gå fram till dom.Räcka ut tungan

Nu ska jag försöka mata henne (japp, hon är bortskämd) så att hon börjar äta nånting och sen ska jag nog fara och kolla in bokrean jag med för att se om dom har några roliga hundböcker.

Ha en bra dag allihop

medde
0

God dag på er alla.
Har totalt glömt bokrean, då jag har min mamma på sjukhus så funkar inte allt så bra just nu. Men ska genast knalla ner till centrum och kolla in lite bra böker.

Vädret här runt sthlm är grått och trist just nu.Men jag och min tös ska iväg på lite bus senare under dagen, då hon har sportlov nu. Vi ses senare här inne i kväll kanske.

Må bäst//medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

KajsaM
0

Hejsan!

Här lyser solen som bara den, dock var det -17 när jag gick till skolan. Är du hemma på långtlunch, ska snart börja gå till skolan igen. :)

Kramar /kajsa

SparklingTindra
0

#3 Oj, varför är din mamma på sjukhus? Är det nåt allvarligt? (Du behöver inte svara om du inte vill)

medde
0

# 5 Ja det är allvarligt. Dom kämpar nu med antibiotika intravenöst 6 ggr per dygn och detta komer att på gå i ca 4 veckor. Så håll en tumme för oss. Därav jag inte här mer än kanske 2 gånger per dag. Hoppas på överseende på detta. Samt mitt utskick av priser. Det kommer, men känner att det måste hamna lite undan just nu.

SparklingTindra
0

#6 Oj, vad trist. Jag håller tummar och tår (och tassar //Tindra) att allt går bra.

medde
0

Tack!

KajsaM
0

Självklart håller vi alla tummar och tår för din mamma Medde!! :)

Ronja06
0

Tråkigt att höra om din mamma medde. Vi håller tummarna!

Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade med otroligt ont i halsen, och en jobbig förkylning. Men jag var i skolan trotts allt. Fast det var jobbigt. Så jag vet inte om jag går till skolan imorgon, allt beror på hur min förkylning är.

På Lördag startar äntligen våran första kurs för i år. En lydnads-bruks kurs som hålls precis utanför huset faktiskt! Kommer bli super roligt! Den 6:e startar våran agility tävlingskurs. (nivå II) Denna kurs ser jag också fram emot.

Hoppas alla får en fortsatt trevlig dag. Snart ska jag börja med läxorna.

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

God middag!

Har kommit in från en regnig promenad med hundarna. Var inne i centrum och kollade in bokrean, dock hittade jag inget intressant. kollade förstås bland hundböckerna (som inte var på rea) och hittade några som verkade intressanta. får se hur det blir av det hela. Fick även post idag från kennelklubben (berättade för pappa att det är kul med hund för jag får mycket oftare post som inte är telefonräkning, då svarade han "jag tycker också det är kul, för mina räkningar stiger sedan du skaffade Ronja", så skrattade vi glatt, han betalar mina kurser eftersom jag aldrig har "satsat" på någon sport, aldrig åkt på fotbollscuper osv, vilket min bror gjort, så efter mina kurser börjar det jämna ut sig^^, en liten parantes av dagen..) iallfall, i brevet från kennelklubben stod det att lydnadskursen börjar den 9 mars, alltså nästa söndag. ska verkligen bli kul att träna på klubben igen efter den "långa vintern".

#6 håller tummar och tassar för din mamma Medde! Ronja pussar

Ressu
0

Alla håller  vi ju tummar å tår å tassar för meddes mamma… =)

// Ressu
kennel Westtorpets

medde
0

Ni är helt underbara inte utan att mina ögon blir lite fuktiga.

Tack! det värmer.

Ressu
0

Nu tänker jag önska alla en god natt. Loggar nu ut å ska söka mej hemåt från jobbet.

// Ressu
kennel Westtorpets

[Malin3033]
0

Säger också God natt!

VickiochTova
0

Vi säger oxå god natt och självklart håller vi tummar och tassar för Meddes mamma!