Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 927 ggr
Ressu
0

God dag 27.02.08

Hejsan allesammans Skrattande.

Nu sitter en genomfrusen jag framför datorn. Idag har vi huggit ner en massa träd på gården och fast det inte ens är på minus ute så blev man stelfrusen. Hundarna (okej egentligen Ressu) tycker det är jätteskoj för nu finns det ju hundratals pinnar att jaga. Det tycker dock inte matte som försökte samla in allt på ett ställe Oskyldig

Hoppas ni har en bra dag.

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Ronja06
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dag!

Är hemma med en otroligt jobbig förkylning idag. Så det blev inga skola för min del idag. Jag satt här och tänkte just på förra midsommaren. Ja, och jag var bara tvungen att leta efter bilder på datorn. Här är en bild på hur min förra midsommar såg ut. Så såg hela min dag ut.

Mvh Emelie Förlägen

SparklingTindra
0

God dag.

Idag ska jag till bilskolan på första körlektionen. Jag har ju kört förut på en annan bilskola men jag var tungen att byta bara för att den stängdes. Och innan jag hade den bilkskolan så gick jag på en som helt plötsligt slutade med B-körkort. Så det här är 3:e bilskolan jag ska till och jag är faktiskt riktigt nervös. Jag vet inte riktigt varför, men.. =P Jag är ju lite som jag är.

Sen känner jag mig lite stressad över det eftersom att jag måste lämna hunden ensam då i ca 2 timmar. Men mamma skulle komma hem på lunchen i cirka en halvtimme i alla fall.

Nu ska jag ta tempen på henne och sen ge henne lite mat.

VickiochTova
0

God dag!

Idag har jag fått veta hur mitt jobb ska ändras, kommer få mycket mer att göra och jobbar redan nu ett snitt på 50 timmar i veckan.. Känns inte speciellt kul att jobba ännu längre dagar! Tova kommer va 100 år innan vi hinner sätta igång och träna ordentligt igen! Men solen tittar fram genom molnen så vi kanske hinner ut en liten stund sent i kväll :)

VickiochTova
0

Förlåt om jag bara klagar idag..

Ressu
0

#1 Krya på dej. Förkylningar är jobbiga =(

#2 Hoppas det löser sej med bilskolan

#3 Ibland har man rättighet att klaga. Brukar själv oxå ha klagosång ang. mitt jobb. Speciellt då man har mycket…

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

SparklingTindra
0

#1 Krya på dig. Du får ta och pimpla te hela dan idag då. 

#3 Vad trist! Men det är bara att klaga på, det gör vi alla då och då. =) Lite nyfiken; vad jobbar du med? =)

Nu har jag vart på bilskolan och jag fick skjuts dit och tillbaka av mina snälla farföräldrar så det tog inte sån tid. Och mamma var hemma i ca en halvtimme så Tindra behövde bara vara själv i typ en timme.

Det gick jättebra på bilskolan och bilskoleläraren gav mig till och med lite beröm. =P Sen frågade hon om jag hade en storebror som hade gått på deras bilskola förut och när jag sa ja så frågade "visst var det han som blev påkörd bakifrån?". Hahahaha, jag ska reta honom för att det är det han är ihågkommen för på bilskolan. Inte för att det var hans fel, utan personen som körde på honom men det är ändå kul tycker jag! =D

KajsaM
0

Hejsan på er!

Kom nyss, eller 30 min sen ;) hem från skolan. idag har jag ingenaning om vad jag ska göra =P men nått ska jag hitta på :)

Kramar på er!

VickiochTova
0

#6 Jag jobbar på ett tvätteri, som hyr ut gods till hotell och restauranger. Jobbar med beställningar och ansvarar för att dagens gods är klart…

medde
0

Nu säger jag god natt till er alla.

Hopas vi ses i morg. Vore jättekul om ni tittade in på astronomi sajten och tyckte till lite i trådarna där. Jag och Starfall som är där också skulle bli så glada! kanske nu finner något som är intresannt!

Nattti natti!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥