Drömhund!
Alla har sin drömhund, så även jag! Nu är jag lite nyfiken hur just din drömhund skall vara. Visst du kanske har din drömhund nu i din ägo, men om vi bollar lite med våran fantasi om hur den ska vara.
Hur ser då just din hund ut?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag äger redan min drömhund. Min drömhund skall vara precis som Ronja är. Men det såklart, att Ronja skulle ha lite mer självförtroende skulle inte skada. Men det är något som man kan jobba på. 
Mvh Emelie 
#1 HUR GICK DET PÅ AGILITYN!?
Väntar med spänning på uppdateringen i Ronjas tråd. Lite bilder också?^^
Drömhunden… säger som Ronja06, äger redan min drömhund och ser fram emot många lärorika år tillsammans med Ronja. Hennes positiva inställning till exakt allt (utom fladdrande plastpåsar^^) är så underbart att se.
#2: Finns i "godmorgon" tråden.
Hade tyvärr ingen kamera med mig till tävlingen.
Ångrar mig verkligen att jag inte tog med mig kameran.
Mvh Emelie 
#3 har varit och läst, jätte kul och grattis!

Har i stort sett min drömhund men skulle isf vara precis som Tova men va skottfast och lite mindre reserverad.. Drömma kan man ju alltid :)
#5 Men visst är det härligt med att få drömma lite. Men vi alla en drömhund. sen om det är den man har nu. men det är väl det som är tjusningen att man alltid vill "putsa" lite i "kanterna" fast man har redan sin drömhund.
Men Medde, om du skapar en tråd måste du ju själv berätta om din drömhund^^ Man kan inte bara ta utan måste ge också
Min drömhund… Som Frankie fast mindre tjuvaktig :) Annars har han perfekt självförtroende, han älskar alla, han är vacker (såklart han är ju sheltie), han är lydig, han är en bästa vän:) Perfekt:)
#7 Min drömhund, Hmmm…. Svårt. Jag kan nog säga att jag haft 2 av dom. Den ena var en dobber tjej från Spaninen som var den helt perfeka dobbern. Bra på utställning, perfekt hund att jobba med, en superhund att ha som familjehund. Hon uppfyllde allt man kan begär av en hund. Så henne håller jag högt.
Sen hade jag en Gran danois tös, Harlekin färgad. Det var en STOR! Men ack så härlig tjej. som man kunde ha med sig överallt, hon anpassade sig till var man var, så som stallet hemma hos folk. En superhund fast hon var stor. Att jag sätter henne högt är att jag saknar henne och fick inte uppleva henne som en vuxen tjej. Vilket hade varit härligt att få se henne åldras. Hon dog vid 18 månaders ålder hastigt i hjärtfel.

Min drömhund är en shetland sheepdog.En tik. En som är en bästavän och inte lämnar ens sida. Lydig och duktig på agility, lydnad, spår m.m. Anpassningsbar. Framåt. Ha självförtroende. Ungefär så :)
Min drömhund skulle nog vara en tollare.. snäll, framåt, orange/röd med vit tecken på tassar och bläs. bra på agility och lydnad. Lydig vid alla tillfällen … haha jag drömmer mig bort ;)
Min drömhund är mycket som Ressu. Men för att vara riktigt petig så skulle min drömhund vara som Ressu blandat med min tidigare hund Nero. Alltså lydig, självständig, älskar att jobba med matte osv =)
Min drömhund är Suffy som jag har nu. Fast han ska kunna gå lös i alla lägen och sluta vara rädd för kattleksaksmöss och grodor;)

Min drömhund är en Amstaff (American staffordshire terrier)!, med färgen… jaa, det finns många! (A) Blå, ljusbrun (bersch, eller hur det stavas^^), svart och såklart tiggrerad. Det ska vara en Tik. I sättet ska hunden vara som Icey: lättlärd, söt, lydig, rolig, konstig, gillar allt som lillmatte gör :D. Min drömhund ska oxå vara jätteduktig i bruks (lydnad) och såklart ska det vara en kompis man kan lita på och pussa på hur mkt som helst! :D Dräggel är gött oxå ^^