Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1154 ggr
medde
0

God morgon 28/2-08

God dag
Idag är så en super härlig vacker dag, solen skiner och himlen är klart blå. Så nu blir det att ge sig ut och njuta av den här dagen. För det har ju varit regn och rusk nu ett par dagar.

Senare under dagen ska jag och tösen kanske på bio och smaska på lite pop corn och se en kul film.  Men vi ska även åka till sjukhuset och hälsa på min mamma som ligger där.

Ha nu alla en underbar dag/ Nospussa era hundar.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

God dag!

Ännu en dag med besvärlig förkylning. *suck* Det är värre idag, nu kan jag knappt röra mig utan att jag måste snyta mig. Så jag kommer troligen att bli sängliggande resten av dagen efter jag har skrivit detta. Och inte nog med det, det är underbart väder här också! Och jag kan inte gå ut. Jaja… Det kommer förhoppningsvis fler dagar med sol.

Hoppas alla får en trevlig dag!

Mvh Emelie Förlägen

Jojsan
0

God dag!

hyfsat soligt ute idag, fast det var soligare igår. Jag ska börja måla på mitt hemmabyggda hinder idag. Jag hoppas på att bli färdig med det innan sportlovet är slut.

Sen ska jag nog ta ut kaninerna och vara med dem och såklart njuta av sportlovet!

#0 vad ska ni se för film? Din mamma blir säkert jätteglad när ni kommer och hälsar på :)

#1 krya på dig!

Starfall
0

Ronja06 - Krya på dig, hoppas du blir frisk snart.

Jojsan - Låter jättekul med hindret, Du MÅSTE visa bilder sen:)

Medde - Hoppas ni får det trevligt på bion, hälsa tösen:)

Nu sitter jag i skolan, har egentligen lektion men samtidigt inte… aja, SHIF är roligare:) Haha… Ikväll ska jag plugga snittblommor om jag nu hittar mina papper… har prov imorgon och det ser jag inte fram emot…

Ha en bra dag alla:)

Kramar/Carro

KajsaM
0

Hejsan på er!

Idag hade vi gruppdag i skolan, hade sovmorgon till 10.30 och slutade 13.45! Superskönt! Nyss for mamma, pappa, bror och hund upp till stugan, så nu är jag ensam.. eller kaninen är ju hemma ;) själv far jag med bussen imr :)

Krya på er alla som är sjuk och hoppas ni får en bra dag! :)

Ronja06
0

Tack alla för alla "krya på dig hälsningar". Kan med en gång säja att jag mår bättre, men är fortfarande inte 100% frisk. (inte så konstigt) Så det är oklart om jag ska till skolan imorgon eller inte.

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

God kväll!

Här har det precis som hos Medde i stockholm varit strålande sol som verkligen värmer! man har ju nästan blivit lite solskygg under vintern, men så skönt att det torkade upp nu efter några dagar med regn.

Har varit i skolan som vanligt och har även haft prov, man skulle bl.a beskriva hur en generator, tranformator, elektromagnet och hur en elmotor fungerar. jag gjorde mitt bästa och tror nog det kommer gå bra, även om magnteism inte är min starka sida. ;-)

Krya på dig Ronja06!

medde
0

#2 Nu är vi hemma, efter ha varit hos min mamma på sjukhuset. Sedan på bio, vi såg Alvin och gänget, jag  hade urkul och nog roligare än min dotter tror jag.

#6 C-Vitamin!!!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Malin3033]
0

God Natt alla! Hörs nog imorgon!

SparklingTindra
0

God natt!

KajsaM
0

Natti natti =)

Jojsan
0

Starfall - Visst kan jag visa bilder sen när det är färdigt :)

medde -  jaha, ja det är ju bra att du hade kul ;)