God eftermiddag 29/2-08!
Äntligen Fredag!
Nu, snart far jag till stugan och kommer åter på söndag, ska plugga, äta gott och köra skoter! Tänk att de redan är mars imorgon, snart sommarlov ju
Hoppas att valpningen går bra för Tindra, och att valparna mår bra *håller tummarna*
Så ta hand om er så ses vi på söndag!
God dag!
Ännu en dag, och mer förkylning för min del. Har varit hemma idag också. Men det har blivit mycket bättre! Så jag ska nog försöka ta mig lite frisk luft senare idag. Imorgon börjar våran kurs *hurra!*
Hoppas att Tindras valpar kommer snart. Och att allt går bra.
Mvh Emelie 
Hejhej.
Jaa, här väntas det bara. =P
Har försökt få lite bättre tillit av Vilda och det har funkat jättebra. Hon är verkligen en helt underbar och mysig hund, men väääldigt missförstådd. Alla tror att hon är så himla elak för att hon inte går ihop med mosters andra hund och för att hon är lite speciell, men hon har sina anledningar. Hon är väldigt lättlärd och jag har tränat uppförande med henne idag och det har gått jättebra.
#1 Krya på dig. =)
God kväll.
I dag har "Hazel" Varit här och hälsat på, så jag har hela efter middagen kunnat pussa på Hazel(hunden) och Nora. Vilket har varit toppen eftermiddag. Att ha 2 st söta sheltie flickor här.
Nu ska jag snart se på Let´s dance! Vilken tror ni åker ut i kväll? Ha en toppen kväll, Kanske det har blivit valpar för Sparkling_Tinda under natten. HÅLLER ALLA TUMMAR.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥