Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettutställning
Läst 1166 ggr
JennyLi
0

Utställning 8 mars

Är det någon som ska ställa ut sin vovve i Sollentuna den 8 mars? Jag ska ställa ut min trefärgade tik.

Gunneriusson
0

Åh, att jag inte visste om det då. Vet inte hur jag ska hålla koll på alla utställningar som är på G. Finns det någon sida för de?

medde
0

#1 Jag har lagt in en tråd om utställningar. ska söka rätt på den, återkommer.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
0

#1/2 Nu har jag länken till denna artikel, men det är nog mest dom officiella utställningarna. Klicka här

JennyLi
0

Utställningen i Sollentuna den 8 mars är inofficiell. Det kanske kan vara bra att ha en enskil tråd för inofficiella utställningar så kan man tips om dessa när man får reda på någon? Dessa är ju lite svårare att ha koll på då de inte annonseras på SKK.

Leffe
0

Passa på och gör lite reklam för Sheltie iFokus på utställningarna

Gunneriusson
0

Nu kanske jag stället en dum fråga, eller egentligen finns det ju inga dumma frågor.

Men vad är skillnade på inofficiell och officiell utställning? Är ju nybörjare jag ;)

Leffe
0

Undrar om inte en officiell är anordnad av Kennelklubben eller dess lokalklubbar. Jag tror att inofficiell är anordnad av någon lokal rasklubb eller något sådant. Jag tror och kan tänka mig att det är något åt det hållet

medde
0

#7 Jodå LeffeD du  har helt rätt, Visst brukar det vara en lokalklubbar som anordnar. Som då till exempel att var en liten utställning på Gubbängsgärdet, då hade Sv Pudelklubben en off utställning för deras ras och samtidigt gjordes en inoff för övriga raser. Brukar vara trevliga utställmingar att vara på samt en super chans att träna sin hund på.

[Malin3033]
0

Oh, skulle gärna åka. Med gissningsvis är det försent att anmäla sig? Vilken klubb anordnar?

JennyLi
0

Det är dobermannklubben som anordnar och tyvärr tror jag att det är försent att anmäla men kolla för säkerhetsskull.

medde
0

#9 Prova att ringa till dom och tala med dom om möjlighet. Lycka till.