Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 626 ggr
Ressu
0

God morgon 02.03.08

God morgon allesammans Skrattande.

Nu är jag med i leken igen =). Har haft ledigt 3 dagar från jobbet, men skulle egentilgen behöva 3 dagar till för att ta igen mej Glad. I torsdags var Ressu å jag å träna agility. Han börjar nu förstå vad matte menar. Men han har jättesvårt med att svänga åt höger, han gör alltid en piruett. Blir snart knasig om jag inte får det bortjobbat Fundersam. Dessutom så har man plockat ris på gården (av alla träd som vi fällt) *pust*. Hunnit med en "träff" med gamla gänget från skolan som man inte sett på typ 5 år. Det var superskoj Skrattande.

Vad har ni pysslat med i helgen då?

Hoppas ni har haft en superhelg och att ni kommer att få en toppenvecka Glad

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Ronja06
0

God morgon!

Jadu Ressu, vad har jag igentligen gjort i helgen? Inte så mycket faktiskt. Varit inne i stan, läst böcker och träffat min lilla kusin som fyllt 1 månad. Sedan så har jag varit på lydnadskurs vilket var jätte kul!

Idag kommer jag troligen inte att hinna vara inne på sheltie.ifokus så mycket. Detta eftersom jag har en del arbete att ta igen eftersom jag varit sjuk och missat skolan 3 dagar. Sedan så skall jag iväg på lååångt möte där vi diskuterar om konfirmation. Ha en bra dag!

Mvh Emelie Förlägen

VickiochTova
0

God morgon!

Igår var vi i skogen och spårade, regnigt och blött men ändå kul :)

Idag blir det oxå spår och uppletande, solen skiner och det ska bli skönt med en heldag i skogen :)

Ha en bra dag!

Ressu
0

#1 Lydnadskurs låter ju kul Glad

// Ressu
kennel Westtorpets

Ressu
0

#2 Jag blir så avis =). Själv hinner jag kanske med nöd å näppe ut med hundarna i skogen då jag kommer från jobbet =(

// Ressu
kennel Westtorpets

medde
0

God dag
I morgon börjar tösen min i skolan igen efter sportlovet. Men skönt det är ju bara 2 ½ veck till påsklovet. Grått och trist ute är det som vanligt. Vi ska åka till min mamma i dag igen på sjukhuset.

Nu har jag fått äntligen lite att klart hunden som vi väntat på kommer att komma med ett plan om 2 veckor. Äntligen!!! Så håll alla tummar att detta går vägen och hon kommer med detta plan.

Ha en underbar dag alla

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

#5 Måste vi vänta ännu två veckor före vi får veta något??? Förvånad Blir ju som såååå nyfiken…

Håller tummar, tår och hundarnas tassar. Och för säkerhets skull så ännu sambos tummar å tår Flört

// Ressu
kennel Westtorpets

Ronja06
0

#5: Självklart håller vi tummar och tassar att allt går bra! Men kan du inte presentera den lilla söta? Oskyldig Precis som Ressu är jag otroligt nyfiken!!

Mvh Emelie Förlägen

Starfall
0

#5 Men å vad kul, håller alla tummar och tår för att det går bra Skrattande Är som Emmelia och Ressu, otroligt nyfiken:)

medde
0

NOOP!!!! Tänker inte skriva något innan hon kommit in på svensk mark. Men då kommer jag att fylla hela sajten med henne i bilder och trådar.'

Den som väntar…………

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

KajsaM
0

…. på nått gott…..

Ronja06
0

…väntar aldrig för länge… x)

Mvh Emelie Förlägen