Har du en titel på din hund?
Nu när vi grattat Dexter till hans fina resultat. Så började jag att undra har vi medlemmar som har titlar på sin/na Hundar. Vilka i så fall? Om inte siktar du på en titel? Vilken?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Poitsu får ju tyvärr inga titlar pga att han inte är reggad. Ressu får heller inga titlar fast han är renrasig, då han inte är godkänd på utställning. =(
Ronja har inga titlar. Än så länge…

Min Sheltie heter LP I, II före sitt namn.
Jag hade hoppats att det skulle vara några UCH där också
Och även SLCH, men vi kom inte så långt.
Har samma mål med min nästa Sheltie att den ska ha några UCH och SLCH och även agility champion.
Britt-Marie (som är ny här)

#3 Hjärtligt välkommen! :)
Min hund har inte heller några titlar.
#3 Välkommen hit hoppas du ska trivas =)

Tova har titlarna LP 1 och 2 och målet är ju SLCH :)
#3 Välkommen till Sheltie sajten, hoppas du kommer att trivas här:-)
Ronja har ännu inte några titlar. Men sattsar på att få dessa titlarna: LPI, SAGCH, SAG(hopp)CH.
Mvh Emelie 

Jag har ju ingen koll på det här med titlar eftersom jag bara ställt ut en gång. Men jag vill ju att Dexter ska bli allt såklart, haha :)
Nix, mina hundar har inga titlar tyvärr. Frankie kommer inte ställas ut på grund av att han är för stor, och har ståndöron. Pyret är perfekt storlek och bra vipp på öronen. Men lite för rund samt saknar två tänder eftersom hon har haft/ även har tandlossning. Vet ej om man kan ställa ut henne ändå…
Frankie Ska jag tävla med någon gång:) Då kan man ju få nån titel;)
#10 jag ställer ju min Ronja även om hon opererat bort en tand. nemas problemas än så länge.
Tindra har juh inte heller några titlar, men förhoppningsvis så blir valpen som jag behåller i rätt storlek och DÅ ni! Haha, då blir det en utställningschampinjon utan dess like! 
#12 Härlig inställning. Klart att det blir det!

Vi satsar ju högt, om operationen går bra imorgon så hoppas jag att iaf hinna få min hopptitel till slutet av 2009. Vilket kommer göra att jag får arbeta hårt! MEn mål kan man ju altid ha!
#11 Okej, låter ju bra:) De tänder som satt lite lösa för ett tag sidan e mer fasta nu. Kanske kan det bero på att jag regelbundet skrapar tandsten jag vet inte… För det är ju tandsten som orsakar tandlossningar. Får iaf hoppas att hon får behålla desa tänder nu:) Det är 2 som e borta…