Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 992 ggr
medde
0

God morgon 4/3-08

God morgon
I dag skiner solen, men det är ack så kallt ute, frosten finns kvar på gräset.  Men det kommer nog bli en vacker dag med mycket sol och en massa C-vitamin.

Hoppas ni alla får en fin dag. Jag ska till min mamma på sjukhuset senare under dagen. Men finns här i kväll.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

God morgon =). Idag har jag mycket på agendan så kommer nog att vara frånvarande till kvällen.

Ha en bra dag Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

Då ses vi i kväll :-)

Ronja06
0

God dag!

Idag har jag äntligen varit i skolan. Jag är ännu inte 100% frisk, då jag är otroligt trött efter att ha varit sjuk så länge. Men det gick rätt så bra i skolan tack och lov. Jag och Ronja har varit på en härlig långpromenad efter skolan. Och vill ni veta en rolig sak? Vi möttes utav världens konstigaste naturfenomen. Först började det snöa och sedan hagla!! Förvånad Jag tycker det är rätt så konstigt då det både var strålande sol och knappt några moln på himmelen. Sedan var det rätt så varmt också.

Jag och Ronja har hunnit med lite lydnad idag också. Äntligen har hon börjat visa intresse för appportblocket, förut var hon inte alls intresserad av det. Det vi tränar på nu är att hon skall kunna hålla den längre, för efter en stund då hon har hållt den börjar hon tugga. Så vi ska träna på! Skrattande

Ha en fortsatt trevlig dag!

Mvh Emelie Förlägen

Emmeli
0

goddag! IDag har Lussi opererats, enligt vetrinären gick det bättre än väntat och han skall stanna över natten för att dom skall se hur mycket smärtstillande han skall ha!

[Malin3033]
0

God dag!
Har varit i skolan när det varit skinande sol ute *suck*. Men har fått tillbaka 3 uppsatser idag och är jätte nöjd med resultatet! Efter det gick jag ut med hundarna en lång sväng i skogen och tog med mig kameran. (bilder kommer i Ronjas tråd). Hörde sedan att mamma sprang efter mig och letade efter mig, hoppsan, skulle vist till tandläkaren. SPrang hem och borstade tänderna och åkte iväg, fick godkänt av tandläkaren och fick åka hem. Så snart ska jag till Malin (klasskompis+granne) och plugga inför SO provet imorgon om 1:a världskriget.

Då ses vi alla tre ikväll!

KajsaM
0

#4 Vad bra! :D

Imorse var det -19 när jag gick till skolan *brr* men under dagen blev det strålade sol, lagomt muntert att sitta i skolan.. Och även varmare. Efter skolan var jag och mormor till gammel mormor och morfar och hälsade på. Sen så har jag ätit, och igentligen skulle vi åka skior igen, men de är ännu lite för kallt så de sket sig. Ska se om nån vill umgås ikväll :)

Kramar på er alla!

Ronja06
0

#4: Vad bra att höra!

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

#4 Låter toppen, då är allt snart tillbaka som vanligt igen.

Emmeli
0

Det hoppas jag verkligen! Sen är det bara att vänta!

medde
0

Men nu när det är åtgärdat så är det ju ju bara att glida med och vänta, och detta kommer att gå super. Full fart igen snart.

Emmeli
0

man får ju alltid hoppas! Men vill inte tro för mycket, för det skall vara en rätt så svår rehab, och klaras inte den, så finns det bara ett alternativ kvar tyvärr.

medde
0

Men tror att detta fixar sig bra i slut änden.

Starfall
0

Hej!

Idag i skolan hade jag Engelska, och under den lektionen bestämde jag och en klasskamrat oss för att tala Engelska hela dagen. Det gick bra under den lektionerna och den 2 timmar långa rasten efter. Sedan kom vi våra smarton på att vi hade Svenska och Tyska efter det… Då passar det inte att tala Engelska;) hehe

Efter skolan gick jag på en hääärlig långpromenad med vovvarna. Jättehärligt att gå långt och sedan avsluta med lek och stoj på en stor äng:) Frankie ÄLSKAR apport! Så fort han ser mig ta upp en pinne blir han helt galen. När jag kastar den rusar han iväg så fort att pinnen knapp hinner landa innan han är tillbaka med den igen;) Hehe. Pyret e inte lika lekfull, hon går mest lugnt mid sidan om och smaskar djurbajsar och rullar sig i nåt liknande :S Usch, får hålla ögonen på helspänn hela tiden för att hon inte ska göra det. Vet inte vad det kan vara för bassilusker i det.

Ikväll måste jag plugga matte då jag har prov imorgon och har en del kvar att lära in. Men jag hoppas jag lär mig det annars går det likadant som det gjorde på de 2 andra matteproven hittills…

Kramar!!

//Carro

Ressu
0

#4 Va bra. Har nog ägnat er en hel del tankar idag. Skönt att höra det gick bra =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

[Malin3033]
0

Nu säger jag god natt, SO prov imorgon och då måste man vara pigg så man slipper black out. ;)