God Dag 05.03.08
Hej hej! Idag har det varit en lugn dag, vilket har skonat mej då jag suttit och saknat Zekis som skickas iväg till en som har en sheltie från Sobelkusten också. Och vem står inte och väntar innanför dörren när jag öppnar? Jo såklart min älskling, Lussi. Vad han har varit saknad, det enda som är tråkigt är den där plaststruten på huvudet, han hatar den och går in i sakert för att han glömmer bort den. Men han är ännu världens gulligaste hund, med eller utan rakat ben. Troligen kommer allt gå bra då det såg bättre än väntat ut i benet och operationen gick superbra! Så nu är det bara att vänta i 4 veckor sen får vi ta ut honom på promenader och liknande. efter 6 veckor får vi börja bygga muskler och han kan börja träna agility efter 8 veckor. Vilket förhoppningsvis kommer gå supersnabbt! Vad jag har saknat träningarna med grabben!
Vad har ni gjort idag?
God dag!
Jag har varit på långpromenad med Ronja, då vi även träffade Ronjas kompis Center. De hade jätte roligt tillsammans som de alltid brukar. Har självklart varit i skolan också. Sedan har jag inte hunnit med så mycket mer. Har parkerat mig själv framför datorn nu under en stund. Snart ska jag äta, och sedan göra läxor. Ha det bra!
Mvh Emelie 
God kväll
I dag har jag och tösen varit i simhallen, så man har simmat, lekt en massa och det bäst varit i bubbelpoolen och bubblat. Så himla härligt i det varma goa vattnet som ligger på 38* , detta är gööött. Nu sittreman här igen framför datan och pratar med er alla. Vilket är så himla kul det med.
Ha en bra kväll, vi ses i trådarna :-)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Go kväll!
Har just kommit hem från styrelsemöte med hundungdom, vi planerade osv. Emma hade okå med sig en lapphundsvalp, oh så jag kärade ner mig :) Skola har jag okå hunnit med. Imorgon har vi friluftsdag, ska till Kåbban och åka slalom :D Jippi!
Kramar på er