Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 881 ggr
medde
0

God morgon 6/3-08

Vaknade till en kall och lite snöig stockholm. Hur har ni i väder runt om i landet, snö eller barbacke? Ja hade i mina tankar att på sommardäcken på bilen. Men tur att jag väntade med det.

Hoppas ni får en fin dag, vi hörs och ses kanske under dagen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

Goddag allesammans. är snöar det igen men idag är jag så glad och extremt lycklig att det inte ens stör mej Skrattande.

Hoppas ni har de bra Glad

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

SparklingTindra
0

Här i Gällivare har vi då snö. Det har snöat hela natten och det snöar jääättestora snöflingor just nu också.

Jag har nästan inte sovit alls inatt, Tindra är dålig i magen så jag har varit tvungen att rasta henne ungefär varannan timme hela natten. Jag hade tänkt att jag skulle försöka sova lite längre på morgonen, men klockan 8 gav jag upp. Så nu sitter jag här som en zombie och försöker samla lite ork för att gå och göra frukost.

VickiochTova
0

Här i Dalsland/Vä'rmland ligger det bara nån fläck kvar efter snöfallet igårkväll, skönt =) Solen skiner och det är vackert vårväder ute idag!

Efter jobbet idag ska jag hämta ut min födelsedagspresent från pappa som jag beställt själv =) Behövde nämligen nya koner till lydnadsträningen så jag får dom i present plus att Tova får en ny sele från mej som ska användas till viltspåret… Sen hoppas jag på att mamma bjuder på en bit tårta =)

Ha en bra dag!!

KajsaM
0

#3 Stort grattis på födelsedagen Skrattande

Idag har vi haft friluftsdag, jag valde kåbdalis så har åkt heela dagen! Tyvär var det typ snöstorm med det stoppade inte oss :D Jätteroligt, så nu ska jag in i duchen och värma mig lite :)

Saras87
0

God dag, snart kväll dock. Här i skåne är det lite växlande molnighet men ganska varmt, har redan börjar bli grönt, vilket käns väldigt konstigt redan i Mars. Men hundarna njuter av vädret. Var ute ch gick 2 timmar idag med hundarna och sen fick det bli till att läsa massvis med juridik. Ikväll blir det lite lydnad för Freddies del och förhoppningsvis lite agility imorgon, tävling på sönad som väntar :) Ni får ha en fortsatt bra dag/kväll!

Sara

Emmeli
0

Hej! Idag hade vi studiedag så jag sov länge, tyvärr kom jag på att min idrottsläxa var att springa/gå/jogga 5 km och jag har ingen hund att göra det med, vilket gör det lite tristare, får ta det i helgen eller så. Här var det soligt men kallt, enligt min mamma iallafall, själv orkade jag mig inte ens utanför dörren då jag inte hade någon hund att rasta.

Jojsan
0

God kväll allesammans!

Idag har det snöat här, speciellt mycket när jag stod och väntade på bussen (det är ju typiskt).
Har inte gjort mycket idag.. Var för lat för att gå på träningen.. Oskyldig

Snart ska jag godnatta kaninerna och sen kolla TV, sitta vid iFokus eller läsa.

VickiochTova - Grattis! :D 

Kajsa_ - Här ska alla nior på skolan till kåbdalis på torsdag nästa vecka, själv har jag aldrig varit där, men det kommer nog bli kul! :)

Ronja06
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll!

Här har det varit underbart väder! Det känns knappt att det bara är början av Mars. Det känns mer som April. Då våren har knackat på dörren redan. Fåglarna sjunger och vårens blommor är redan här. Så efter en lång skoldag gick jag iväg till stranden med Ronja. Där fick Ronja skutta och leka. *gissa att hon var glad!*

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

Kul att ni svarade på vädret, kul att höra runt om i landet.

#1 Nyfiken så jag spricker. VARFÖR??? Vill veta Skrattande

#3 Har vi missat totalt din födelsedagGenerad? I så fall ber jag om ursäkt.

Grattis på födelsedagen önskar jag dig!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

#3: Glömde skriva, grattis på födelsedagen!! :)

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

God natt! ^^

VickiochTova
0

Tack för grattis hälsningarna allihop :)

Fick en blombukett levererad till jobbet med bud, väldigt gulligt! Men nu säger jag god natt och vi hörs i morgon :)

KajsaM
0

#6 Vad roligt! Oh ja de är super skoj :D

God natt allihop :)