Åka utomlands med hunden?
Funderar om man ska göra en artikel om att åka utomland med sin hund, vad som behövs för hunden i papper och så, samt lite bra att tänka på. Nu undrar jag om det är något som kan vara av intresse? Eller att skriva om imort eller export kanske?
Är det någon som varit ute och rest med sin hund pm:a mig gärna så kan vi göra detta ihop. Ju fler kockar…..
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Åh, skulle verkligen vara jätte bra med en sådan artikel! Även att importera hundar utifrån.
Hoppas fler vi ha det, i så fall så gör jag en artikel om detta ämne. då även om import/export

Jag skulle oxå tycka att det va jätteintressant!
Skulle gärna vilja veta mer om det. =)
Jag har lagt in i en tråd alla länkar om detta ämne, då det är ett hav av regler så är det bättre att ni gå in ooch läser direkt från dessa sidor. Men det är inte så lurigt, väntar ju nu på min tjej som kommer från Irland. Vad det nu är??? Min hemlis:-)
#5 *yyl* Du gör det med flit
, då jag nästan har slutat vara supernyfiken så påminner du mej… Jag dör av nyfikenhet snart 
# 6 Klart jag gör detta med flit, fattas bara annat
Lite ska du plågas 
Irland? SÅ spännande! Hoppas resan kommer gå bra! hur gammal är hon när hon kommer?
#Nähe du!!!
Jag tänker inte avslöja något ännu! Har redan sagt att det är en flicka, och jag skulle inte säga ett smack!!! Men om ca 2 veckor kommer jag tala om allt då hon här.
Detta blir min tredje hund jag tar hem. Har tidigare tagit hem från Cypern då jag jobbade där,, så fick min grandis jag hade där följa med hem till sverige, sedan en dobber flicka från spanien.
#9 ach, trodde minsann att jag skulle lura dig att försäga dig, men jag får visst vänta :o)
Precis! Men jag börjar även jag att få svårt att hålla mig, men jag ska………
#7 Lite? Detta börjar påminna om kinesisk vattentortyr 
Hej
Jag har pass till Hazel och Nora, om man vill åka gäller det att skaffa i tid.
Jag tog två rabiessprutor + leptospiros med en månads mellanrum, den får man vänta 4 månader på att ta ett blodprov.
Jag har en kompis som bara tog en spruta och hon fick göra om allt från början med nya sprutor och blodprov. Bättra att kosta på en extra sputa i början, tycker jag.
MVH Hazel & co
Hemsidor: www.hazelhouse.se
www.sockertopp.se
min pysselblogg www.ellispysselhorna.sockertopp.se

Lussi och Zeke har pass och Lussi är rabiesvaccinerad och klar, Zeke har däremot bara tagit en spruta ännu, men skall ta fler. Sen kan vi åka iväg till Finland och Norge och ställa ut som planerat.
Skulle vara intressant att läsa ^^
medde - jag som väntat ändå till nu, jag trodde hon skulle komma i slutet av februari och så måste jag vara nyfiken ännu längre .. ;)
#12 kanske är det så! Ibland känner jag samma sak då det drar ut på tiden, så himla jobbigt, denna? denna ?vecka kan bara hålla med och säga pust jag med. Vill ha hem henne nu också.
#16 Det tvivlar jag inte på…
#17 Hoppas verkligen hon kommer nu som det är sagt annars kryper min dotter ur skinner som hon väntat. Men ingen ont som har något gott med sig…
För att inte tala om oss andra oxå 
Kan bara hålla med dig…