Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 848 ggr
Ressu
0

God morgon 07.03.08

God morgon allesammans =)

Nu är det snart helg =). Igår var Jennifer89 å Tiini på besök. Pojkarna uppskattade besöket. Speciellt av en så vacker sheltietik Flört.

Igår fick jag oxå fotat några nya bilder på hundarna. Ni kan checka hemsidan senare idag. Borde ha uppdaterat sidan till kvällen Glad

Hoppas ni har en bra dag och får en superhelg Skrattande

Några planer inför helgen?

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

mojsans
0

Godmorgon.

En dag med  sunstädar först på förmidagen, sen blir det långpromenad och  a_7dogpå hästgärdet som  de älskar mina fem juveler. Det jag tycker är otäckt nu är att ormarna och fästingarna har vaknat, lite för tidigt. Ska fota lite i helgen, och så kommer min dotter och barnbarn i kväll, så vi ska äta gott och kika på Let´s dance, vem åker ut i kväll!!

Önskar alla en skön helg Glad

VickiochTova
0

God morgon!!

Efter jobbet idag är jag bjuden på middag och vin hemma hos en kompis, massa prat och hundsnack =)

På lördag och söndag blir det träning, skogen om jag törs med Tovas sår, annars blir det lydnadsträning och burlekar skulle jag tro. Vi ska titta på filmen av Susan Garrett med burlekarna i kväll och se om vi blir inspirerade =)

Önskar alla en superhelgSkrattande

medde
0

God  dag från ett enormt soligt och vackert sthlm just nu. Så skönt att få se solen igen. Energin kommer tillbaka direkt.

I dag ska jag till min mamma på sjukhuset. vad jag önskar hon kunde vara frisk och hemma igen…. Men men bättre hon är under vård och kommer hem frisk och kry. Jag och tösen min ska sen i kväll ha en riktig myskväll och titta på Let´s dance, vilken tror ni får lämna i kväll? Eller så här, vilken vill ni ska lämna i kväll?

Sen går vi i den eviga väntan på våran hund som ska komma, oj vad vi väntar…. Men hoppas att det kommer att hända snart.

Ha en underbar dag alla//medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SparklingTindra
0

Hejhej. =)

Här i Gällivare skiner solen också. Man blir nästan blind när solen reflekteras på snön utomhus. =P Tindra har blivit bättre i magen tack vare Canikur-tabletter så inatt har jag´bara varit ute med henne 2 gånger. =)

Idag ska jag bara mysa med Pigan och småvalparna och bara njuta. Sen kanske  jag och Tindra går på en lite längre promenad om hon vill det. Kanske 45 minuter eller så. Men det beror ju på vad hon tycker. Men mamma måste sluta jobbet först så att hon kan passa småglinen så dom inte börjar grina efter deras mamma.

Sen så kanske jag fotar vappisarna lite. Dom har snart dubblerat sin vikt sen dom föddes. =)

KajsaM
0

Hejsan!

Här i Jokkmokk, lyser solen för fullt! Typist att de var dåligt väder i går men men. Idag åker vi till stugan, som vanligt ;) I stugan blir det skoter, läxor och bara ta det lungt :)

Ta hand om er nu ihelgen! Kramar

Ronja06
0

God dag!

Idag har vi inte lika fint väder som igår. Här är det molnigt och dimma. Jag har självklart varit i skolan. Och efter skolan åkte jag och handlade lite. Efter det tog jag en långpromenad med Ronja, och tränade lite lydnad. Vilket gick kanon bra! Hoppas alla får en fortsatt trevlig dag!

Mvh Emelie Förlägen

Ressu
0

Nu har man kommit hem från jobbet. Fått en kaka i ugnen och uppdaterat hemsidan ( www.netikka.net/khaggblom ). Kika gärna in å kolla in dom nya fotona Flört. Nu ska jag snart börja städa inför främmande som kommer i helgen.

// Ressu
kennel Westtorpets

SparklingTindra
0

#7 Men Ressu, GRATTIS, eller vad man nu säger! Skrattande

[Malin3033]
0

God dagens!

En dag med vääärme och sol, jag och Ronja har tränat mycket lydnad idag, vi ska ju på debutlydnadskurs på söndag^^ Jag hoppas att Danny och Malin åker ut i Let's Dance ikväll, känns som om det är deras tur nu.

Men innan Let's Dance blir det plugg i både svenska och spanska.

#3 hur många dagar är det kvar tills tösen kommer?

Sköt om er!

VickiochTova
0

#7 Stort grattis!!Skrattande

Ronja06
0

#7: JÄTTE STORT GRATTIIIIISS!!!!!! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

Jennifer89
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dag!

idag har jag åter igen varit ledig från skolan. och passade på att ta en riktig ute dag med tiini :) lärde henne åter ett nytt trick som gick på 10 minuter. komando "tryck" (så trycker hon med nosen på t.ex. ett burk lock). Sen byggde vi lite agilityhinder tillsammans med min bror (han studerar till byggnads ingenjör). Jag sökte bidrag till en fond för att göra en agilitybana i vår lilla by för att få någon sorts hundaktivitet här. Jag fick 400€, inte mycket men räcker till en del iallafall bara man gör hinderna själva.

Sen var Tiini, jag och min syster förståss till Ressu igår och hälsade på killarna, vilket var jättekul. det måste vi göra flera gånger! Tiini hade mest fullt upp att inspektera stället men där i svängarna blev det nog att kolla in killarna lite :)

Ha en trevlig helg allihopa!

Ressu
0

#8, 10, 11 Tackar Skrattande

#12 Absolut Skrattande Hör bara av dej när du är i byn Glad

// Ressu
kennel Westtorpets

medde
0

#11 Skriver inte hur fin din sida är, för då kommer du att fatta att jag kommer snart och hundnappar din fina vovvar, så dettá har du inte läst RessuFlört

Ressu
0

#14 Hmm… måste nog imorgon fara iväg till stan å köpa inbrottslarm och installera säkerhetssystem hemma Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

medde
0

#15 Attans avslöjad 22Nu blir det väll från dig sida på stackars medde som vart avslöjad du hon skulle hundnappa Ressus hundar//medde Flört

[Malin3033]
0

#15 glöm inte övervakningskameror^^

Ressu
0

#15 *hehe* Flört

#17 Oj, tack för att du påminde mej Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

medde
0

#17 Jag hittar någon annan väg att komma in på , genom golvet kanske, ska börja gräva nu.

Nu passar jag på att säga Go kväll…… Nu ska jag ha min mys kväll med min lilla tös och se på Let´s dance. Ha en fin kväll alla.

Hoppas vi hörs och ses i morg, tack för i dag1

Jennifer89
0

#13 det ska jag minsann göra Skrattande