Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 916 ggr
Ressu
0

God morgon 09.03.08

God morgon allesammans.

Idag vaknade man upp till regn. Och igår hade vi snöoväder. Hmm… tycker nog våren skulle få vara här nu redan.

Idag bär det av på mera kalas. Börjar smått tröttna på kalas nu. Av någon konstig anledning Oskyldig.

Hoppas ni har haft en bra helg. Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

[Malin3033]
0

God morgon! Längesedan jag gick upp tidigt på en helg, undantag när jag och Ronja ska på utställningar förstås.

Klockan 10.30 bär det iväg till Ronjas lydnadskurs, så om en timma ska vi åka. Så jag tänkte rasta hundarna i blötet, det verkar som om det har regnat nu på morgonen.

Sköt om er!

VickiochTova
0

God morgon!

Här har det regnat och blåst hela natten men nu verkar det ha lugnat sig lite. Väntar på att det ska bli dags att åka till skogen, nackdelen med morgontrötta kompisar är att träningen blir senare på dagen :)

Ha en underbar söndag!

medde
0

En underbar dag. Nordman vidare till globen!!!! Så dagen är bra.

Men idag är det även grått och trist väder ute, så det blir att vara mycket här inne under em. Var inne på månadens sheltie och tittade lite. Helt otroligt vilka fina bilder det inkommit även denna månad, toppen fina bilder.Vill även passa på att säga priserna kommer till er som ska ha dom, men det har varit och är så mycket nu när jag mamma på sjukhus med mera. Men dom kommer, hoppas ni förstår? Generad

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Denna kommentar har tagits bort.
Ronja06
0

god morgon!

Idag ska jag bara ta det lugnt är det tänkt. Senare ikväll börjar min och Ronjas Agility kurs. Troligen kommer jag sitta "parkerad" vid datorn ett tag. Jag håller nämligen på att fixa iordning lite utav mina bilder på datorn, och även min "flickr" sida. www.flickr.com är verkligen en jätte bra hemsida för den som gillar att fotografera. Någon mer som är medlem där? Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

Starfall
0

#5 Nej, men jag blir medlem nu meddetsamma! Skrattande

VeNyRa
0

Nu har jag varit utan nikotin i lite mer än ett dygn ;) de ni! och jag har bara slagit sönder en lampa än sålänge haha!

Idag ska jag iaf ner till stallet och rida, tror inte att jag har tålamodet att lära Ozzi något nytt just nu, de får jag ta senare.