Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 2793 ggr
siril96
0

Ensam hemma?

Hur bra klarar era shelties att vara ensamma hemma? undrar bara…

//siri96(ny här)

Starfall
0

Mina vovvar klarar i värsta fall att vara ensamma ca. 8-9 timmar. Så klart är det inte någon i familjen som vill att de ska vara ensamma så länge, men ett par gånger har dem fått göra det och det har gått bra:)

SparklingTindra
0

Välkommen siril96 Glad

Min Tindra klarar sig alldeles utmärkt ensam. Vi har frågat grannarna (bor i lägenhet) om hon brukar skälla eller så och det gör hon inte. Hon har till och med klarat av att vara ensam i 8 timmar (inget jag skulle rekommendera eftersom att hundar inte ska vara ensamma så många timmar, dom mår ju inte bra av det). Just nu är hon nästan aldrig ensam men annars så brukade hon vara ensam cirka 4 (5 timmar i undantagsfall) timmar om dagen.

Ronja06
0

Ronja klarar sig helt utmärkt hemma. Hon lägger sig gärna och sover i sin biabädd. Men hon är aldrig ensam mer än 4 timmar.

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

Säger som åvan talare, min Ronja är mycket ensam samt miljötränad och hon klarar utan problem att vara ensam i 5h, vilket hon mycket sällan är.

Ressu
0

Mina hundar klarar sej bra fast dom nångång hamnar att vara hemma ensamma under en arbetsdag,

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

siril96
0

Tack för alla era svar! bra att veta..