Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 737 ggr
medde
0

OT/Melodifestivalen.

Nu är jag nyfiken vad ni tyckte om den igår. Rädda låtar vidare?

Jag erkännner med risk att nu få hela forumet på mig, tycker det var bra att Carola är ute,!!! och vart riktigt glad att Nordman tog sig vidare. Ok ska säga att jag gillar Nordman och har alltid gjort! Och vet att denna låta skulle nog inte vara en hit i den stora finalen, Ja det är förstås i mina öron är dom bäst, men i förnuftet kanske inte en vinnare i en final.

Men jag tycket att det är så mycket tjat om Carola/co Nu kanske det är visat en hel del att folk har tröttnat lite. Vilket jag tycker är dags.

(medde som löper risk att bli strypt nu)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
0

Ingen som tycker något, känner mig ensam härFörvånad

Ronja06
0

Jag ser inte på melodifestivalen iår. *känns helt otroligt igentligen att jag inte gör det* Men jag vet att min f.d granne var med och spelade i göteborg, det sade i alla fall pappa och våran granne. Cool

Mvh Emelie Förlägen

Starfall
0

Medde, jag håller med dig till 100% om det där med Carola och nordman, förutom att jag inte har nordman som vinnare. Så vi blir nog strypta båda 2.

I stora finalen nästa lördag hoppas jag nog antingen BWO eller Frida feat. Headline med låten Upp och hoppa ska vinna…. men det finns många bra:)

medde
0

Jag har alltid varit en stor beundrare av Nordman, men för det så så kan jag ju säga att den inte kanske skulle ha något att göra. Menför mig Nordman bäst, och lite kul med Carola.

Vem som ska tävla för Sverige har jag svårt att utse, men hoppas man slipper skämmas som svensk i alla fall

bima69
0

Håller med.. Tycker också att Nordman var bättre än Carola, däremot tyckte jag Ola var bättre än Sibel… Och Sussie Tapper var ju helt underbar.. Fast den låten kanske gör sig bättre utan Melodifestivalen. Jag tycker Charlotte Perelli ska vinna allt, el Sanna Nielsen.

Britt-Marie

medde
0

#5 Håller med dig om Suzzie Tapper.

Leffe
0

Det hade räckt med en låt som gick vidare till finalen och det var Nordmans låt, fylld av känsla och stämning

medde
0

YES!!!!Bravo LeffeD.

[Malin3033]
0

Kändes jätte bra när inte Carola gick vidare, dock tycker jag lite synd om Andreas Jonsson som bara får höra "Carola hit och Carola dit", ingen nämner han, men jag tycker Andreas är en mycket bra artist, man kan nog inte förneka heller att Carola har bra röst, men till den låten skriker hon och gormar och det kändes inte alls som en duett.

Nordman var helt klart rätt person att skicka! Jag tyckte Sibel gjorde låten för svår för henne själv, en tonart för högt, helt klart. Däremot kan jag inte hålla med er om Sussie Tapper, hon fick ett mirakel och gick vidare till semifinal, det var väl ok, men ärligt talat tyckte jag inte alls hon hade någon som helst scennärvaro.

Tycker nog Charlotte ska vinna, känns som om den kommer passa i eurovision song contest, fast det säger jag om alla låtar som vinner. x)

Emmeli
0

Jag tycker helt klart att Amy Diamond eller Charlotte skall vinna, roligast om Amy vinner såklart, hon värkar så snäll och sprallig, däremot tyckte jag verkligen att Andreas och Carola inta var bra i år, låten var okej men det blev förfärligt med dom tillsammans!

medde
0

#9 Håller med dig om andreas, det talas om carola hela tiden, 10 poäng till dig där.

Ang Tapper vill jag försvara att hon kanske inte har en helt full scennärvaro. Men detta kan vara ett följd av hennes sjukdom som gör att det är inte så lätt att stå! Lite tankar om det.