Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1312 ggr
medde
0

God morgon 11/3-08

God morgon. Nu ska jag i väg strax in till city med tösen för ett tandläkar besök. Men morgonen började på ett ljuvligt sätt, vaknade med att sätta på datan och se Nasa skjuta upp en rymdfäja, och allt gick bara bra och utan problem. Men nu ska jag inte mala om detta för er. För då slutar jag inte när jag kommit igång om rymden. Senare under dagen ska vi till sjukhuset och hälsa på min mamma som är inne på sin 3 :e vecka där.

Ha en underbar dag alla//medde

shuttleBgWHT

Många har sin favorit i rydfärjor, så även jag. Denna gång är det min favorit som är där ute i rymden Endeavour. Så nu blir det många timmar framför datan och titta på henne.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Gunneriusson
0

Krya-på-kram till mor din!

SparklingTindra
0

Hejhej!

Här skiner solen som bara den och vi har nollgradigt. Jag och Tindra ska gå ut i solen så fort vappisarna har fått lite i magen. Man blir så glad av sånt här väder. Jag älskar vintern och tycker att den är mysig, men när det blir ljust igen blir man ändå så pigg. =P

Inatt har hon bara tvingat ut mig en gång så jag har sen fått sova ända till klockan 9.00. (Mamma har varit ut med henne klockan 6.00)

Till helgen kommer en av våra valpköpare för att titta på dom. Det ska bli kul att se vilken dom tycker är finast. Jag gissar på Zorro (sobel), för dom har redan en skuggad hemma.

#0 Hoppas din mamma blir frisk snart

Ressu
0

God dag allesammans

Här är det några plusgrader och klottigt värre. Fortfarande förkyld så håller mej nog inomhus idag oxå Ledsen

#0  Hoppas oxå din mamma kryar på sej

#2 Håller med, man  blir nog piggare då det är ljust ute.

Ha en bra dag Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

[Malin3033]
0

God dag! Nyss hemkommen från skola och hundpromenad. Molnigt ute, inte så jätte kallt, så länge man slipper regnet är jag nöjd.

Senare idag blir det slappar dag, äntligen klar med alla inlämningar, men det dröjer inte länge förenns det kommer nya. :o)

Sköt om er!

medde
0

Tack! Vad snälla ni är ang min mamma! Detta stärker mig mycket. Det börjar bli både ledsamt och jobbigt att ha min mamma där. Det blir ju inte roligare för varje dag som går inte. Så ett jättetack till er alla!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

God dag alla!

Idag har jag varit i skolan. Och även på långpromenad med Ronja tillsammans med min kompis som hade med sig sina två söta pudlar. Vi gick en härlig skogspromenad, och hade ett underligt väder. Först var det sol, sedan regn, sedan dimma, sedan sol igen etc. Men men…

Det känns som om Ronja har kommit in i någon ålder då hon har "bommul" i öronen. Hon lyssnar inte på några komandon (eller iaf, inte lika bra som hon brukar) Och tar allt i väldigt lugn takt. Det känns lite konstigt, då Ronja brukar vara otroligt aktiv och glad under träning. Under promenaden idag ville hon inte leka och busa tillsammans med de andra hundarna. Utan tyckte om att bara följa efter mig som en svans.

Jaja… Hoppas alla får en fortsatt trevlig dag!

Mvh Emelie Förlägen