God morgon 12/3-08
God morgon!
I morse ringde klockan redan 04,30, gissa om jag är trött =) Vi har fått en minibuss på jobbet som det är meningen att vi ska samåka i, förutom jag som har andra tider=( Men för att få hem den igår så fick jag ta en arbetskompis bil hem och lämna min kvar på jobbet, så då fick jag börja tidigt i morse för att ta mej till jobbet…
Solen skiner och det är vår ute så livet känns härligt =)
Ha en bra dag!!

O vad avundsjuk jag blir, SOL har jag inte sett på flera dagar här, bara grått och regn, men vist är det vår, krokusen blommar i rabatten och tullpaner påskliljor kikar upp, men det värsta är att även FÄSTINGEN vaknat, tog tre stycken på Lovis och Candy i går, inte så kul. Så nu blir det köpa fästingshalsband tidigt i år.
Önskar alla en bra dag
God morgon.
Vad trist att höra dessa små elaka kryp redan vaknat till liv, efter vad jag hört så ska det väl bli rekord på dessa små. Pga den milda vintern. Ska till min mamma på sjukan. Men nu ska jag på möte med skolan för min tös.
Ha en bra dag alla!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dagens. Äntligen ledig. Skulle arbeta halvtid, men det har blivit mer än heltid. Nuär jag "fri" en hel vecka. J ledig och ledig - ett helt hus att städa. kläder att tvätta osv. Nu ska hunden få gå sina långpromenader igen ett tag. Och jag har tid att titta in här! Ha nu en bra dag allesammans.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God dag!
Idag har jag nästan bara suttit och tittat på småvovvarna. Dom står ju nu och det är så kul att se på när dom ska "gå" framåt. =P Zorro har börjat sitta också, men ingen annan har lyckats med det ännu.
Sen har jag och Tindra varit på promenad i en halvtimme.
Snart ska jag dammsuga och sen har jag tänkt baka nånting så att det finns fika till helgen när det kommer valpköpare och ska titta på dom. Nån som har förslag på nåt gott man kan baka? =)
#4 MOROTSKAKA! nämen det går ju även att baka det klassiska, såsom sockerkaka, bullar lr liknande. ;)
God dagens iallfall!
Gick hem från skolan idag pga. magsjuka, så jag var endast med på två lektioner. På SO:n förbereder vi våran prao, vi gjorde ett test idag vad man har för intressen, då kom det upp olika jobb som var inom ämnet. Jag fick mycket etniska ämnen, såsom konstnär, webbdesigner osv. men högst upp på listan var det dator/IT! så många jobb kom upp där, bl.a webbmaster, dataspelutvecklare osv. det skrämde mig lite x) djurvård kom på nr. 2, där emellan var det mycket fotograf, skådespelare, modell, make up artist, arktekt, inrednings arkitekt m.m m.m. Mycket roligt test! prova du också på www.ams.se gå in på yrken/studier och klicka dig sedan in på "intressetest". skitkul =) det som skrämde mig mest var att psykolog kom på top 5, men det här har gett mig en inblick vad jag har för intressen, kommer bli lättare att hitta prao nu.
Sköt om er!
#5 Djur kom på första plats för mig. =P Det är ju tur det när man planerar att bli hundpsykolog.
Ja, jag får se vad det blir som jag bakar.

Hejsan på er!
Min skoldag såg ut att jag hade So & Engelska från 08.00-10.00. Sedan HIS (Hälsa I Skolan) en ½ timme, så jag gick hem. Hade inget tyska så kunde vara hemma i 3h. Sedan hade vi bad som jag inte kunde vara med på, så en promenad där. Sen gjorde vi klart NO arbetet! Sen har jag även bakat kladdkaka, muums! Och kom precis ut ur duchen :)
Kramar!
God kväll!
Nu säjer jag godnatt till er alla. Jag har sovmorgon imorgon.. Idag har jag förutom att vara i skolan, pluggat och även anmält till en till agility tävling som kommer att vara i April.
Natti natti! Mvh. Emelie
Mvh Emelie 
God natt! Har precis som Ronja06 sovmorgon imorgon, men det är läggdags för skoltrötta ungar nu iallfall.
Hörs imorrn!