Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 682 ggr
Ressu
0

God dag 13.03.08

Hejsan allesammans hoppas ni har det bra =)

Idag menade jag inte slippa in på sheltie iFokus. Höll på att f abstinens  Oskyldig.

Idag hoppas jag på att man skulle slippa ut i skogen med hundarna, domhär sista dagarna har vädret varit så regnigt och man själv har inte varit i det bästa skicket, men nu Skrattande

Ha en bra fortsättning på dagen Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

KajsaM
0

Hejhej! Försökte gå in imorse men då funkade inte iFokus alls, men nu så :D Hade sovmorgon till halv 10, så skönt :) Hade en kanske lungt dag i skolan :) Hk provet gick sådär, men men. Senare har jag ingenaning om vad jag ska göra, bara länkta att fredagen ska gå över så vi får påsklov!

Ha en bra dag :)

Gittan
0

Dagens. I dag har jag och min hund varit på långpromenad. Det regnade lite, men vi trivdes bägge ändå. Det var ett tag sen vi sist gick långt.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Jojsan
0

God dag!

Idag har jag åkt 4 timmar buss… Var och åkte i Kåbdalis! :) Det var jättekul men jag är helt slut, har inte åkt slalom på hela vintern (inte förra vintern heller för den delen), men det gick jättebra i alla fall ^^

Ska nog bara slappa resten av dagen Oskyldig 

Kajsa_ -  Har ni redan sportlov? Vi har vecka 13..

Ronja06
0

Gó dag!!

Idag hade jag sovmorgon. *härligt*. Efter skolan åkte jag iväg till brukshundsklubben och tränade både lydnad och Agility med Ronja. Eftersom jag tränat en del svängar och byten det senaste tyckte jag att det skulle vara bra att träna in lite mer "fart". Vilket hon inte glömt av. Och snabbt gick det! Så stolt över min lilla Ronja. Lydnaden gick väll sådär, lydnad är inte direkt så jätte populärt enligt Ronja. *hon tycker det finns många andra saker som är roligare*

Ha en fortsatt trevlig dag!

Mvh Emelie Förlägen

Leffe
0

God eftermiddag. Sitter här och väntar på att hockeyn ska börja på teven. Tiden går långsamt när man väntar på något roligt

medde
0

God kväll  på er alla.  Nu är vi hemma efter ha varit på sjukhuset hos min mamma, och på vägen hem förbi ridskolan där min tös går. För inte kan man missa det! Fast mormor är sjuk, stallet är ju ett måste. vilket är bra så hon får koppla av ett tag bland sina hästar.

Sitter med många tankar ang sajten, som jag kommer att återkomma till i morgon eller nu under kvällen. Men bara till det bättre hoppas jag.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Malin3033]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu, lite oförutsägsbart så säger jag God Natt, hoppas att ni alla har haft en trevlig dag. Själv är så trött så att jag knappt kan stå på benen, skönt att det är fredag imorgon, börjar bli riktigt skoltrött nu, jag, som för bara några veckor sedan längtade till skolan, hoppas att känslan vänder snart. Det är iallafall snart påsklov, och på skärtorsdagen arrangerar vi Chicken day, vilket ska bli riktigt superkul, bilder, info om vad chicken day är får ni se då. Efter påsklovet är det flera långa veckor kvar till det efterlängtade lovet, men innan dess ska man ut på prao, oj vad det är mycket som händer! och på sommarlovet blir det massa hundkul och konfirtmationsläger, och sist men inte minst, efter det underbart långa lovet börjar man 9:an, tänk vad tiden går fort, började ju nyss åttan!!

Och nu börjar jag babbla massor om veckorna framåt, så nu tar vi en dag i dag i taget och hoppas på det bästa.

Må bäst!
GodNatt //Malin

KajsaM
0

#14 Åh vad roligt med kåbban :D På påsklovet var vi igen :) Jo, nästa vecka (v. 12) har vi påsklov :)

Ressu
0

Önskar er en god natt nu. Ska gå knyta mej så jag orkar upp till 04.30 *gääsp* imorgon.

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

KajsaM
0

Nu säger jag också god natt! Skönt med Fredag imorgon :)

Jojsan
0

#8 Jo, det var jättekul i kåbdalis! Men vad konstigt att ni har lov V.12… Vi har V.13, det borde ju vara samma vecka till påsk… ajja x)