God morgon 14.03.08
God morgon allesammans 
Nu är det äntligen fredag. Jippii! På söndag bär det av på inoff. agilitytävling med Ressu. Hoppas bara att man e lite bättre iform då. Har fortfarande känningar av förkylningen. Men envis som man är…
Hoppas ni har haft en bra vecka och att ni får en trevlig helg
.
Håller tummarna för er inför tävlingen! =D Det kommer gå jättebra:)
Nu sitter jag i skolan, har rast nu… snart börjar dagens lektion, florist… hehe ;) Inatt ska jag med en församlingsgrupp och bada i Sävsjö badhus, ska bli en annorlunda erfarenhet att bada på natten;)
Ni får ha en bra dag alla!
Kramar
God dag
Varit vaken länge och väl, har varit upp och titta på Nasa Tv, det har varit den förtsa rymdpromenaden nu under morgon timmarna, det vart många timmar vid datan.
Ressu håller alla tummar innför helgen, och önskar ett stort lycka till.
#1 Bada på natten, kul! Men måste även fråga varför?
Igår kom Malin3033 in och hälsade på hos oss på astronomi, vilket var jättekul! Hoppas att få henne mer där inne, och kanske fler. Men hjärtligt välkommen Malin3033.
Sitter och väntar på några besked ang hunden som skall komma, nu börjar bli lite rastlös att inget händer, som vi väntat. Så känns det som en evighet. Men ok! Den som väntar på något gott väntar inte…..
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#1 Tack, vi får se =). Jag fundera oxå på vad ni har för exotisk grupp som badar på natten? 
#2 Tackar 
Exotisk grupp lät kul
Nu vart jag mera nyfiken om varför.
God dag!
Idag har det inte hänt så mycket. Förutom att jag har varit i skolan så har jag tränat Ronja. Det går verkligen framåt och min lilla "plutt". Hon har fått blivit fotograferad med apportblocket i munnen. Förutom det så kommer jag troligen inte att hinna vara så jätte mycket inloggad på sheltie.ifokus denna helg. Tidigt imorgon skall jag iväg till barnmässan och sälja godis, efter det är det lydnads kurs. Och sedan har jag massor med läxor. Dagen efter, Söndag, har jag Agility kurs. Kommer inte ihåg tiderna just nu, men tror det var 14.00 - 19.00 om jag inte minns fel.
#0: Lycka till på tävlingen. Vi håller tummarna att det går bra!
Mvh Emelie 
God dag!
Idag har jag varit på Gällivares vintermarknad med en kompis. Jag köpte två nya koppel, en till klicker (som tyvärr var lite trög) och en leksak åt vovvarna (väääldigt tuggvänlig konstaterade Tindra som älskar denna grej).
Innan dess har jag fått tvätta Enya och Elvis. Elvis (jag misstänker iallafall att det var han) hade bajsat i valplådan och sen legat/gått i det så hela han var helt bajsig. Sen hade även Enya varit i det så hon hade nosen full av äckelpäcklet. Så det var bara att tvätta dom och byta lakan för andra gången idag. =P Hoppas dom inte kommer på nåt sånt igen.
#0 Lycka till på tävlingen! =) Ni vinner säkert!
#5, 6 Tackar 
God dagens!
Idag har jag inte gjort något speciellt, tränat Ronja och är nu klar med läxan inför söndagens lydnadskurs, vilket känns väldigt skönt. Ikväll ska jag se på Let's Dance, attans att man inte kan rösta på den som man vill ska åka ut, då hade jag röstat på Karl-Petter eller Danny… Undrar vem som åker ikväll?
#0 Lycka till!
#2 Tack Medde, känner mig riktigt välkommen och förhoppningsvis ska jag lära mig massor^^
Har laddat upp en film på Celesté nu: http://www.youtube.com/watch?v=8OQyHXzq5eQ
Mvh Emelie 
#9 Den måste jag gå in och titta på, dina filmer Ronja06 brukar vara bra. Alla ni som gjort filmer har varit jättekul att se. Ni är så duktiga.
Tack allesammans. Nu loggar jag nog ut för idag. Känner mej ganska mör efter att ha stigit upp kl.04.30.
Gonatt allesammans. 
#10: Tack så mycket. :) Tyvärr är denna film filmad i väldigt dåligt ljus.
Mvh Emelie 
#9 kul att få se en bild på vackra celesté! tyvär lite mörk