Utställningar!
NMu undrar jag om det finns något sheltiefolk som ska ställa sina vovvar den 1 december i Arvika ?
Eller om det finns någon som ska på Wold dog show ?? (ska enbart kika)
Mvh Ellenfyrkant
Tyvärr ska jag inte till Arvika och ställa. Dock ska jag nog till World Dog show. Kanske ska ställa då, men vet inte om det är någon idé. Ronja är så stor. xD Men kul, det skulle det vara.
Mvh Emelie 
#0 Kan inte du kolla lite vad som händer på Shelties fronten och lämna en liten rappport om utställningen, vore jättekul!!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jag tror vi funderat på world dog show.Men endast om jag kvalificerar mig in på juniorhandlingsbiten :P
Vi håller en tumme. Ronja06 ska dit tror jag, vore det inte kul om vi kunde ha en liten träff på någon utställning.
#4: Vad roligt om du ska dit Medde! Och visst skulle det vara kul om man kunde ha någon träff vid utställning.
Mvh Emelie 
#3 vi häller en tumme att du gör det. Självklart.

aa jag får oxå hoppas (:

#2 Självklart ska jag göra det Medde! Fick nummerlapp och deltagarlista i förregår och såg då att det är 6 st. anmäla shelties. Jag och Zigge går i 6-9 månaders klassen. Undera om det är någon mer i samma klass ^^ haha, hade lite otur där, för det är ju 4-6 månader och 6-9 m¨nader i valpklasser. Och eftersom Zigge är närmast 6 (tänker inte avslöja mig än x9) så är jag ganska säker på att han har sämre päls m.m. än den som är ca 9 månader (om det nu finns nånn.) För det som var mest typiskt i detta fall är att på utställningen är Zigge 6 månader och 1 dag! Så om utställningen skulle vart 1 dag tidigare kanske han hade vart bäst i "minsting-gruppen" istället x]
Mvh Ellenfyrkant
Snart är det dags, så spännande.

Japp :D Super spännande och är redan nervös! :D
Mvh Ellenfyrkant
Det kommer gå bra!! Men lite nervös ska man vara, mer spännande då! Men med den vovven ska du inte vara så nervös. Kommer hålla alla tummar jag har. Prommis.
Håller tummarna! och glöm inte att uppdatera!!
Ingen som ska till sssk's sheltieutställning 9 feb? :)
#12: Kanske… Vem vet om jag skall dit? 
Mvh Emelie 
skulle ju vara superkul! :D
#14: Det håller jag med om! 
Mvh Emelie 
Snart är det dags för utställningen. Allt packat och klart?, vi håller alla tummarna här och väntar på rapport då du kommit hem. Lycka till!

Det känns som om det närmar sig för att tävla i gotlands-mästerskapen i junior handling. Usch, är redan supernervös den som vinner(brukar vara 10 tävlande ca) kommer vidare till world dog show (:
#17 När går den tävlingen??

Nu är det dags för utställning igen :D !
Imorgon/Söndag 16/3 -o8
Botorps Ridhus :D 12 anmälda shelties, spännande,spännande :D nervöst,nervöst och ännu mer nervöst!
Mvh Ellenfyrkant
Stort Lycka till! Vill höra resultatet sedan!

#20 TACK! :D
Jah, zjälvklarthw zka du få deety! :D
Mvh Ellenfyrkant