Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 687 ggr
Ronja06
2008-03-15 09:40
0

Gó morgon!

Nu skall jag snart iväg till skolan och arbeta. *ska sälja kaffe och bullar i 3 timmar* Vad skall ni göra idag då? Här är det underbart soligt väder, och inte ett moln på himmelen.

För övrigt så har jag bytt layout för min hemsida. http://www.hundliv.webb.se . Skulle bli jätte glad om någon kunde komentera den. Blev själv jätte nöjd! :)

Mvh Emelie Förlägen

medde
2008-03-15 10:43
0

God morgon. Vi har också vaknat till här hemma, men något fint väder som Ronja06 talade om har vi inte grått och trist, men en toppen fint humör och det är väl det som gäller. I dag ska vi till min mamma på sjukan. Men i kväll ska jag och min tös bunkra upp med godsaker och sitta i soffan och mysa, och titta på melodifestivalen. Vem eller vilka tror ni vinner?

Ronja06 Din sida är ju superfin nu! Gillar mycket vitt! Stilrent tycker jag.

Ha en bra dag alla! Vi håller även tummarna nu denna helg då Ressu är ute och tävlar.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
2008-03-15 11:13
0

Jättesnygg sida Ronja. Var ju tvungen att kika genast Skrattande.

Poitsu väckte mej okristligt tidigt imårse då han var jättenödig. *gäääsp*, men man hinner ju med både ett och annat före man ska på jobb.

#1 NEEEJ, jag kommer ju att missa finalen. KRIIIS!!!!

Ha en bra dag allesammans så ses vi säkert senare idag =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

SparklingTindra
2008-03-15 19:01
0

Halloj!

#0 Din sida är jättefin! =)

Idag har vi haft en av våra valpköpare här. Eller, det är ju en hel familj, men ni förstår vad jag menar. =P Lilltjejen i familjen såg helt salig ut när hon kollade på dom och fick prova att ha dom i famnen. Dom fotade dom också när hon höll i dom. Dom fick en sån bild på alla valparna, utom just Zorro som vi har trott att dom kommer att vilja ha. Men han blev skitsur när hn var tvungen att sitta i hennes famn och han sprattlade som bara den så hon var tvungen att sätta ner honom igen.

Sen kom min moster och hälsade på en stund, innan jag, mamma och min storebror for på marknaden igen. Jag fick en jättefin rosa/grå palestinasjal av mamma och så beställde vi en ny matta och köpte Ghákko (stavning?) och så käkade vi suovaskebab. Mums!

Sen fick vi lite mer besök och nu samlar jag krafter för att gå ut med Tindra. =P

Ikväll blir det att kolla Mello för mig också, kommer inte ens ihåg vilka som är med.

Ha det gött allihop!

Ressu
2008-03-15 21:50
0

Nu önskar jag er godnatt. Ska snart börja söka mej hemåt från jobbet. Ha de bra allesammans så meddelar jag imorgon hur det gick på tävlingen =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Ronja06
2008-03-15 22:57
0

#1, #2, #3: Tack så jätte mycket! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
2008-03-16 00:51
0

God natt!