God morgon 17.03.08
God morgon allesammans. Hoppas ni har haft en bra helg
.
Idag snöar det här IGEN. Suck, nu skulle det faktiskt kunna bli vår! Hundarna mina är folrtfarande lite trötta efter gårdagens tävling så idag blir det nog att bara ta det lugnt.
Ha en bra vecka allesammans 

Hallå!
Första dagen på påsklovet! Här småsnöar det lite, hoppas på strålande sol imorgon! Nu på morgonen har jag hunnit baka blåbärsmuffins och har en chokladkaka i ugn, mums så gott! Idag ska jag bara ta det lungt och umgås med några vänner, justja, jag ska okå stoppa upp lappar om rallylydnadskurs och barn med hund kurs för Jmk hu :)
Ha en bra dag och vecka!
Halloj!
Inatt har det inte blivit mycket till sömn för nu är Tindra dålig i magen igen. Jag tränade lite med henne igår och då fick hon småsmåsmå bitar levergodis och det var tydligen för kraftigt för hennes mage, så nu ska hon inte få godis på vääääldigt länge. =P Vi kan ju inte ge henne skonkost i form av ris och fisk när valparna diar så hon måste äta valpfodret.
Här har det snöat som bara den på morgonen, men nu har det gett sig. Jag skulle ju haft körlektion imorse, men hon jag skulle köra med var sjuk så det blev inget. Nu får jag ingen körlektion förrän i april. =(
Idag ska jag på möte på BHK Malmen.
God dag. Vi har inte fått någon snö ännu har i sthlm, men det skall väl dyka upp framåt eftermiddagen säger dom som vet. Talade med min pappa och dom hade fått massor av snö. Tur att jag inte bytt till sommardäck som jag skulle göra nu under helgen.
Påsklovet har redan börjat såg jag för vissa, min tös börjar sitt på fredag. Kanske med snö då! Hoppas vi ses här under kvällen.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag! Idag har det varit snöblandat regn *suck* men igår i den skinande solen fotade jag krukusar och sedan gick jag ut i skogen, tänkte fota fåglarna, men icke sa nicke, dem ville inte flirta med mig inte, dem vände bara ryggen till x) får göra ett nytt försök snart.
Nu ska jag sätta igång med matteläxan, *suck* så vi hörs senare idag/till kvällen!
Sköt om er!
God dag!
Ni kan inte gissa vad jag vaknade till?? Igår hade vi flera plus grader, och idag… Ja, ni kan se på bilden jag bifogar. Denna bild fotade jag för ca. 15 minuter sedan.
Idag ska jag ha utveklingssamtal. Sedan har jag massor med läxor att göra. Så jag kommer inte hinna med så mycket mer idag. Mvh. Emelie
Mvh Emelie 
Nu säger jag god natt till er alla! Nu är det dags för mig att ta hand om min lilla tös innan hon ska i säng för en ny skoldag imorgon.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#6: God natt medde!
Mvh Emelie 

#6 Natti!
God natt! Hörs säkert imorgon!

Nu säger jag även godnatt, ska packa inför imorgon får då åker jag till kåbban! Hoppas bara på bra väder i backen
Dröm sött allihop :)