Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 804 ggr
Ressu
0

God morgon 20.03.08

God morgon allesammans Skrattande.

Snöat inatt igen Ledsen. Men nu ser det ut som om vi skulle få en solskensdag. Jippie =). Hoppas bara att det håller i sej tills man hinner hem från jobbet…

Över påsken ska vi vara på villan så jag kommer nog att vara lite osynlig några dagar.

Önskar alla en glad påsk och hoppas ni har det bra Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

Tittar in en snabbis för att säga hej, nu ska jag till min mamma och hälsa på, sen ska tösen till ridskolan. Så vi kanske ses senare under kvällen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
0

God eftermiddag. Nu ska jag kolla hockey på teven

[Malin3033]
0

God dag! Glad påsk!!

Ska åka till Stockholm om 30min, så jag är bara inne för att säga Hej, på söndag åker jag till åre och är borta i en vecka, men efter det ska jag bomba er med bilder från dagens Chickenday! Hinner tyvärr inte just nu…

Må toppen alla!!

Ronja06
0

God dag!

Jag säjer precis som Malin, Glad påsk till er alla! Idag har jag varit och tränat Agility på brukshundsklubben. Det gick jätte bra!

Imorgon är det våran första officiella agility tävling. Ska bli spännande. Men jag ser det som god träning, eftersom Ronja är jätte rädd för ridhus. (tävlingen är inne i ridhus nämligen)

#3: Ha det så bra i stockholm!

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

#4 Stort Lycka till! Vill höra resultat imorgon!!

SparklingTindra
0

#4 Lycka till! =)

Idag när jag och Tindra var på promenad så träffade vi Tindras söta mamma Nova. Jag har inte sett henne på flera månader så det var kul att se henne igen. =)

Sen har jag fixat lite så att vi ska kunna öppna valplådan så att småttingarna kan gå ut och in som dom vill. Sen var jag och hämtade kompostgaller så att vi kan sätta det längs väggen så att inga lister blir uppkäkade. Är däremot lite fundersam om hålen i gallret är för stora så att dom kan fastna med huvudet där….

Nu ska jag gå och kolla till dom för det har varit tyst ett tag nu.. =P

medde
0

Lycka till Ronja06!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥