Västerås Nationella 19-20 April!
Är det ingen från iFokus som ska till Västerås och ställa på den nationella utställningen den 19-20 april?? Skulle ju vara kul att gå runt och hälsa på alla! Vet att Grupp 1 ställer på söndagen. Tänkte anmäla mig dit om morfar är snäll och skjutsar. =) Sune (Ronjas bror) och Monika (Ronjas uppfödare) ska ju dit! Alltid kul att träffa "tjocka" släkten!
Ingen som ska dit? =)

Vi skall dit tror vi, finns ju ännu några dagra kvar att bestämma sig på! men vi skall nog anmäla imorgon!
tyvärr blir det nog inte för våran del. Vi ligger "lågt" utställningsmässigt just nu, och sattsar till 100% procent på Agility just nu. Den 22:e April ska vi nämligen på agility tävling ännu en gång.
Men till hösten kanske vi börjar med utställning igen. Då kanske man har två hundar att ställa ut också. 
Mvh Emelie 

#1 vad kul! Jo, jag såg ju att dem förlängt anmälningsitden, vilken tur man har!
#2 två hundar??? =)
#3 Ska bli jätte kul att ses igen!!

Vi skall dit.. Hoppas bara att pälsen växt till sig tills dess.. Anmälde innan hon började lossa..
#4: Jodå Malin, två hundar. :) Men eftersom inget är säkert så skall jag inte säja "ja" till 100% ännu.
Mvh Emelie 
#6 kan inte Sigge stallas? Du har väl ställt han förut? AV ren nyfikenhet måste jag ju fråga, om du vill/ska få en hund, ras? kön? färg?^^
#7: Såklart Sigge räknas. *ler* han har ju CK på utställning.
Kommer inte att säja något. Precis som medde kommer jag att presentera den lilla då (om) den väl kommer. 
Mvh Emelie