God morgon! 25/3
God morgon!
Inatt har det snöat otroligt mycket! Tror att det närmar sig halvmetern nu, och det snöar fortfarande. Så nu skall jag gå ut och skotta. Sedan blir det en promenad med Ronja.
Ha det bra!
Mvh Emelie 
God morgon. Kan bara hålla med Ronja06, att det kommit ner en massa snö, men ok vi väl inte en ½meter snö, men mycket är det nu i alla fall.
Vi var på bio igår jag och tösen min, vi såg Horton om en söt liten elefant som vill rädda en värld som bodde på ett damkorn. Dena värld bestod av en hel stor stad. Filmen var riktigt kul och vi hade en riktig mys stund på bion. Nu i dag ska vi till min mamma på sjukhuset, nu har hon varit där i nästan 6 veck. Så vi hoppas hon kommer hem snart igen.
Hoppas ni får en bra dag i detta kyliga vintriga sverige! Även du Ressu som sitter i finland!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag allesammans =)
Hoppas ni har det bra =). Som tur är så har vi inte fått mera snö nu på några dagar, men här är jättekallt istället. Imårse var det -14 grader då jag åkte till jobbet. *brr*.
#1 Sa ju att filmen lät bra =)
#2 Jepp! Du hade rätt!
Goddagens!
Här i Gve är det helt underbart väder med sol och -1 grader. Jag och Tindra har varit på en 1,5 timmes promenad medans vappisarna sov och det gick jättebra. Tindra är inte heller så skällig mot andra hundar nåmer som hon har varit under dräktigheten, hon skällde inte åt en enda hund på hela promenaden så därför fick hon gå lös hela promenaden (har inte vågat ha henne lös så mycket när hon har skällt så mycket) och vi har busat som bara den där ute! Det var bara synd att jag inte hade med mig kameran så jag hade kunnat filma hennes plötsliga pudelrus på stigen. =P
Nu ska jag gå och busa med Milou som har blivit nästan lika busig som dom andra valparna!
Ha en bra dag allihop! Tjinx!
Nu säger jag god natt till er alla! Hoppas vi ses i morgon, tråden om månadens sheltie är på väg till våran enormt fina jury.

Hejsan på er allihopa!
Igår kväll, senare än planerat, kom jag äntligen hem från stugan! Påsken har varit toppen, solen har lyst! Dock lite kallt ibland (kallast var - 33)
Igår var vi lediga från skolan med nu skola till på fredag sen en vecka till, men då har vi sprotlov! v. 16. Kom nyss hem från Agnes, vi några st. har sett film :) Nu ska jag bara nöta in eng. gloserna och sen sova :)
Kramar på er :)
Nu säjer jag god natt till er alla!
Mvh Emelie 
Låser denna tråd nu, då det är en ny vacker dag.