OT-Vem här just nu?
Detta är en totalt onödig tråd, men gör detta ändå. Vilka är här inne nu? Ge er gärna tillkänna! så kan vi ha en pratstund i denna tråd. Verkar som alla är borta kanske på påskmiddag.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jaaag är här. =P Det verkar vara lite tomt på hela iFokus just nu.. Så jag varvar med datorn och småglinen som har sprungit ute en massa idag. =)
Hej Kul jag sitter här och känner mig lite ensam med. Hur är det med dom små?
Det är jättebra med dom. Zorro ska ut på golvet direkt när han vaknar och då drar han med sig Elvis. Dom leker, skäller och morrar på varandra. =P Dom har blivit riktigt duktiga på att gå fast dom har halkiga tidningar som underlag.
Hur är det hos dig då? Har ni käkat påskmiddag? =)
Vi har precis käkat! Så jag sitter här och kikar lite, men kände att det var lite ensamt just nu.
Kul att höra bebbarna växer och busar, kommer ihåg då jag hade min dobber valpar. vid 6-7 veckors ålder började dom att låta som en skock fiskmåsar kl 05,00 på morgonen, Då vart man svettig för sina grannar. men lite go välling och lite mat så somnade dom efter en stunds lek gott igen.
Nu går jag ut för i kväll. Hej då macken, ses i morgon!
jag är här…… hehe :P
Jag är åter en stund:-)
Har klippt Tindras klor+tasshår i typ en timme och sen har jag grejjat med valparna så jag blev borta lite längre än jag hade tänkt.. =P
#4 Dessa valpar låter redan så att man nästan får ont i öronen på morgonen när dom vill komma ut ur valplådan. =P Men våra grannar har sagt "Låt dom låta, dom är ju ändå så söta" så jag hoppas att dom inte ändrar sig. =P
Imorgon ska dom få smaka valpvälling och valpfoder. Det ska bli spännande att se dom äta mat för första gången. =)
#8 Tack för snälla grannar. Vad spännande med riktig mat nu, allt kommer att gå toppen tror jag. Tänk vad tiden gått fort. Tycker det inte var länge sedan du ska åka i väg och para, och nu har du bebbar hemma!
Vilken underbar bild:-) Så kul när man ser bilder som ger att man får ett stor smil då man ser bilden. Denna ver verkligen det:-)
Vad kul att den fick dig att le! Det behöver vi alla mer av!
#12 Detta var just anldeningen till att jag sa det till dig, att fick mig att le stort:) Men bilden är ju helt underbar så vilken kan inte le av att se denna bild?
Jag är här. Men skall snart ut i kylan igen med Ronja. 
Mvh Emelie 

Jag är här!
Jag är här inne nu,
Meee tooo =)
Nu är man tillbaka in här, någon här inne nu?

japp jag! Vad händer idag! :)
Hej. Vad som händer i dag? Här eller hemma?. I dag hemma ska jag nog och tösen gå på bio och se på Horton tror jag, men vet inte om vi vill ut i det kalla vädret, det har ju blivit vinter nu när våren ska komma!
Här inne finns det alltid något att göra, så visst här inne kommer jag att vara. Hur mår dina hundar då? Zeke växer och blir stor?

Min hundar mår fint fint, Lussi har börjat få gå på korta promenader och han trivs jättebra med sitt 1,5 cm stubb på ena benet! Zeke är en tidigt fullväxt pojke, 37 cm och han har inte ökat sen i November så han har nog stannat. Men pälsen växer på, och han kör sitt eget race i den 3 dm höga snön!
Vad härligt att höra det går framåt med Lussi. Det nåste ju kännas skönt det.
Zeke är jag verkligen nyfiken på att se hur han ser ut i dags läget, må tro han är stilig nu:-)

han är rätt fin ja :) kan visa en bild :P Då får ni även se Zeke's bror HArley som enligt mig har den häftigaste färg jag sett! Hans halva ansikte är biblack och andra bimerle. Dock rätt så dålig bild eftersom jag fota utan blixt och i dåligt ljus! Men en annan fota med blixt så zeke fick röda ögon ändå!
hej, jag är här! ^^
samma här! Är inne en stund nu på fm, innnan jag och tösa ska på bio!
Trevligt, vad ska ni kolla på för film?
Horton tror jag den hette!
hmm…tror jag har lädt om den bio_n nånstans, men jag minns inte riktigt.. =)
#27 Jag blir så avis. Jag vill oxå å se den filmen 
Den hade väl premiär för någon vecka sedan, ska vara en elefant eller något med en blomma i snabeln, där det bor en massa "kryp" han vill rädda eller något i den stilen. Men min tös vill se den och hon bestämmer.
hahaha! =)
Hoppas jag får skratta på bion med:-)
Haha! =) alla i biosalen kollar på dig, bara för att du är den ända som skrattar ! :P
Kanske det, men jag tar det!
=)
#34 Åtminstone enligt reklamsnutten jag har sett så verkar den rolig 

Va handlar den om egentligen? =)
Se inlägg 30 , det är allt jag vet,
Haha! =) den hörs rolig ut! ^^
hoppas det
#23 Gu vad häftig han ser ut, Harley. Och Zeke är ju också jättefin. =)
#23 Är det Perälä som äger Zekes bror? Kommer inte ifrån att hunden ser så jättebekant ut… Visst var det så att Zeke är från Finland?
#23 Jätttefin bild, det var ju det jag visste att han skulle se så himla vacker ut. Han har ju alltid varit en snygging.
#43 Jag vet att Emmeli sagt att han är ifån finland. Så det stämmer nog.

#42 & 44 Visst är han supersnygg? :) Harley är en liten goding också! Dom är så härliga i tempramentet så det inte är sant! Och det härligaste är ju att harley också kan vara uppspelt, men även lägga sig mitt på utställningsplatsen och sova. Vilket Zeke också kan och inte är så vanligt bland valpisar :)
#43 Ägarna heter Kitta & Antti Haapsaari och bor i Turku.

Nu är jag okå här :D Har bara alla trådar att gå igenom ;)
jag är också här! =)
Nu är jag inloggad ett tag.
Jag är här!
Hej. Då är det du och jag här nu då?
jag antar det … =)
Vad ska du göra i dag då?
hmm….Vet inte riktigt, läsa lite hundböcker 8som vanligt) antar jag, sen jag ska väl ut en sväng med hunden, kanske göra eget hundgodis och sånnt…
Tycker jag låter riktigt bra, Jag brukade göra hundgodis av lever, som jag torkade och hundarna var som tokiga i detta godis. Oj vad dom jobbade extra då jag hade det i fickan.
Haha! =) har du resept på det? (som du kanske skulle kunna skriva ner här..=))
Jag bara fixade små bitar av lever och lät det ligga i ugnen väldigt länge på ganska låg värma, så dom vart torra. Men låg värma och länge.
Okej! =) är det billigare än i affären? eftersom Rico älskar Levergodisar! =)
Det blir mycket billigare, då man köper egen lever i matbutiken.
Jag är här just nu och läste om levergodiset, smaskigt för vovvarna! Själv gör jag ibland likadant med blodpudding.. också en favort här hemma!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Det har jag inte provat, men det görs då på samma sätt som med levern? Det är ju iså fall ett billigt och gott alternatiiv. Samt lite kul att göra godis själv.
jepp gör den på samma sätt, gott, enkelt och bra pris.
Toppen bra. lite att byta med.
Nu är jag här igen! =)
Snart dags att logga ut ett tag, jag och min tös ska ut och röra på oss ett tag. Kan ju vara bra efter allt påsk godis…..
#64, hahaha, ja, det kan man verkligen säga, borde jag också göra faktiskt! =)
Så ut du med nu!! Så ses vi nog inne nu i kväll.
hmm….ska fundera på det ! ^^
Nu ska jag också ut i snön med mina snömonster..
Hihi, jag och Tindra har då redan varit ute två gånger. =) Och båda gångerna har vi fått tillfälle att träna på att gå förbi schäfrar lugnt och tyst. (hon skäller och småmorrar som bara den åt dom eftersom att hon tror att alla är den som bet henne) Det gick jättebra och jag är sååå stolt över henne! Eftersom att hon inte får äta godis just nu så belönade jag henne med att kasta iväg min vante så hon fick springa iväg och hämta den och sen bära den ett tag.