Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1464 ggr
Ressu
0

God dag 26.03.08

God dag allesammans! Hoppas ni har haft en bra dag.

Här blåser det hiskeligt idag. Poitsu såg småspöken överallt då vi var ute. Har oxå väntat på snöstormen dom lovat, men ännu har den inte kommit som tur är. Tycker verkligen inte det behöver komma mera snö nu!

Ha en bra fortsättning på dagen =). Nu ska jag kolla in Facebook en stund =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

KajsaM
0

Hejsan allihopa!

Skolan idag som vanligt. Ska snart äta och sen har jokkmokks hu styrelsemöte :) Imorgon har jag sovmorgon till 9.35, sköönt. Och sen äre fredag =) Veckorna går så fort!

Ronja06
0

God dag!

Idag har jag inte gjort så mycket. Solen har varit framme nästan hela dagen, så jag beslutade mig för att åka till stranden. Trotts all snö. Gud vad härligt det var. Kommer troligen att lägga in lite bilder senare idag, eller imorgon. Ha det bra!

Mvh Emelie Förlägen

SparklingTindra
0

Gokväll!

Idag har en av våra valpköpare varit och tittat på småttingarna. Jag har mina aningar om vilken valp dom kommer att välja.. =P

Jag och Tindra har varit på prommis och tränat schäferträff. Det gick superbra! Nu ska jag försöka ladda upp en film på youtube och så ska jag diska våffeljärnet för vi har ätit gåfflor idag! =D

Ronja06
0

#3: Vad roligt! Väntar på att få se denna film. :)

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

Nu säger jag god natt och hoppas ni alla får många fina drömmar och en god sömn.

Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

Gonatt medde =)

Jag kommer nog oxå att vika hädan snart. Så gonatt allesammans =)

// Ressu
kennel Westtorpets

Ressu
0

Gonatt medde =)

Jag kommer nog oxå att vika hädan snart. Så gonatt allesammans =)

// Ressu
kennel Westtorpets

KajsaM
0

Nu har jag precis kommit hem från styrelsemöte! Vi planerade bla. barn med hund kursen :)

Go natt!

Ronja06
0

God natt! Nu ska jag sova. Imorgon hoppas jag kunna träna lite utställning med Ronja.

Mvh Emelie Förlägen

SparklingTindra
0

#8 Vad är det för en kurs? =)

KajsaM
0

#10 Barn med hund är en kurs för lite mindre barn, när man får lära sig lite allt möjligt som är bra för att ha hund, typ. :)

SparklingTindra
0

Ok.