God morgon 27.03.08
God morgon allesammans =)
Nog fick vi snöstormen hit oxå
. Nu bär det snart av på promenad med hundarna. Tänkte vika in första å säga hej =).
Hoppas ni har det bra och får en jättebra dag. 
God förmiddag. Idag ska jag äntligen få hämta min mamma hem från sjukhuset. Efter nästan 7 långa veckor! Sen i kväll ska tösen min på ridskolan.
Jag har satt i tråden om månadens sheltie redan nu som tema är klart och den andra tråden låst, ser fram imot massa kul bidrag, denna månad tror jag att det kommer att bli kul att se bidragen eftersom vi har roligaste bild som tema!
Sen under kvällen kommer jag att sätta ut tråden om tävlingen "Hedershund"
Ha en riktigt bra dag nu alla, vi ska snart iväg tösen och jag. Men vädret i sthlm är helt underbart vackert i dag, solen lyser och himlen är klar blå.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#1: Vad bra att din mamma kan åka hem från sjukhuset nu! 
Här har jag också underbart väder. Så denna dag kommer att gå åt till att träna med Ronja, långa promenader och sedan skall jag ta bussen in till stan. Hoppas ni får en trevlig dag!
Mvh Emelie 
#1 Va rolit att höra att din mamma är så bra iskick att hon får komma hem nu =)
#1 Vad kul att din mamma får åka hem nu. =)
Jag och Tindra har varit på långpromenad i solen och busat jääärnet hela vägen. Jag hade med hennes pip-ekorre så när vi mötte schäfrar så pep jag med den så att hon inte skulle skälla åt schäfern och det funkade jättebra, hon glömde nästan bort att hunden fanns där. När vi då väl hade passerat så kastade jag iväg den så hon fick springa och hämta den. Det var så härligt att vara ute att jag hade kunnat vara ute i flera timmar till! =)
Nu ska jag borsta Tindra och sen ska jag kolla om jag kan få in filmen på youtube idag istället, för det funkade inte alls igår heller.. Är det nån annan som har problem med youtube?

Hejsan! Idag lyser solen och de är inte alls kallt, superskönt! Idag gick jag bara i skola i 4½h, ännu skönare ;) Idag ska jag efter middagen ut och gå med några kompisar och hundar, sen tv ikv :)
#1 Vad roligt att din mamma har fått komma hem :)
#5 går du i skolan! ?:O

#6 Jajamänsan ;)
Jag har loov! :D
Nu önskar jag er godnatt. Ska snart börja söka mej hemåt från jobbet.
God kväll. I dag har det varit en bra dag, då jag har hämtat min mamma från sjukhuset. Ett stort tack till er alla som har varit till ett stöd ang min mamma, talade även om detta vadd som stod i tråden här för henne, hon vart rörd och riktigt glad:-)
Mu har tösen varit på ridskolan också under kvällen, så vi har precis komit hem, så nu väntar en dusch och tv.
Ha en bra kväll å er alla!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥