Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 868 ggr
medde
0

God morgon 31/3-08

God morgon. Idag är det en superfin dag här i sthlm, solen skiner och himlen är nästen helt blå. Så det kommer nog bli en riktig vår dag.

Nu har min tös gått till skolan, eftersom påsklovet är över. Nu ser hon fram emot nästa ledighet! Hoppas ni alla får en lika fin dag som det verkar bli här. Vi ses och höres under dag/kväll.

Må bäst alla!

Ps, Ressu hur gick det på tävlingen? Ds

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

God morgon allesammans =).

Tävlingarna gick sådär… Efter att ha stigit upp 04.30 (dessutom miste man ju en timme pga sommartid) och kommit fram 08.00, Ressus första start var först 12.30. Vi var ganska möra redan då =). Första banan tog vi med flit en diskkvalificering. Ressu stuntade av kontaktfältet och jag tog honom upp på nytt. Andra tävlingen gick ganska bra. Han har gjort stora framsteg på några veckor. Vet inte exakta placeringen men bland dom 10 bästa var vi nog =)

Idag är man fortfarande ganska så trött och hjärnan hänger inte riktigt med =(. Kom hem halv tio igår kväll. Så dagen blev ganska så lång.

Hoppas ni har haft en trevlig helg =9

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

KajsaM
0

#1 Grattis! :)

Idag vaknade jag till ett solit jokkmokk! Dock slaskit värre :s Kom precis hem från skolan och är helt yr, har varit de hela dagen, hoppas de lägger sig :) Nu går jag bara denna vecka sedan har vi sportlov! Super skönt =)

SparklingTindra
0

Här är det varmt som bara den och solen skiner. Idag ska valparna få gå ut två och två, bara mamma kommer tillbaka med Tindra nån gång så dom känner sig lite säkrare där ute.

Vi har fått slut på tidningar redan så nu måste vi tigga från släkt och vänner för just nu ligger det nästan inga på golvet så man får nästan jaga dom med papper och trasa. =P

#2 Men hallå, ni hade ju nyss lov! Är det så nära mellan påsklovet och sportlovet? Jag som alltid tyckte att det var så länge mellan loven när jag gick i skolan (och jag gick ju ut förra året). =P

KajsaM
0

#3 Haha jo :D Ne men igentligen så skulle påsklovet och sportlovet vara ihop men de ville inge föräldrarna så då särade dom på loven, så vi hade påsklov och 2 veckor och nu sportlov, haha jo de går såå sakta ;D

[Malin3033]
0

God dagens!

Även i Strängnäs är påsklovet slut, men jag räknade ut idag att det är 50 skoldagar kvar till sommarlovet! Tjooohoooo!! Men det är ju en bit kvar. ;-)

Snart ska jag och Ronja ut och träna på läxan, nämligen inkallning med sättande på vänster sida, vi får se hur det går. :)

Ha en bra dag alla!

Ronja06
0

Hej på er!

Idag har jag varit på min första skoldag efter påsklovet. Och självklart skämmer man ut sig inför klassen det första man gör. Vi skulle improvisera ett tal, och alla fick var sitt ämne att prata om. Och då det väl var min tur så kom det inte fram ett enda ord ur min mun. Så mitt "tal" blev ett skämt istället. Både jag och hela klassen skrattade åt mitt otroligt dåliga skämt, så det var ju kul på samma gång. OskyldigSkrattande

Ha det så bra alla!

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

#6 inget ont som inte har något gott med sig. =) eller hur nu ordspråket lyder…