Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettfödelsedagar
Läst 1297 ggr
emma93
0

Pepsi 14 år

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I går firade Pepsi sin 14:e födelsedag!:)

Ronja06
0

Grattis i efterskott söta lilla Peppan! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

emma93
0

Pepsi tackar, bockar och bugar!

emma93
0

En bild till.

Ronja06
0

Lilla Pepsi är bara så söt. Ge hennes en kram från oss här hemma. Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

emma93
0

Det skall jag göra!:)

medde
0

Kan bara säga vilken vacket hund!! Ett jättestort grattis till denna vackra hund. 14 år och så fin, oj vad jag är imponerad.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Gunneriusson
0

Grattis! Det var inte en ung dam du hade där, är det vanligt att shelties blir uppåt den åldern? Är hon fortfarande pigg?

emma93
0

Tack tack!! Jag vet faktiskt inte hur vanligt det är. Jag tror inte att det är så ovanligt att de blir gamla, men jag vet inte hur vanligt det är att de är så pigga som denna dam. Full med bus fortfarande, fast det är klart att det märks att hon har en del gamla "krigsskador" från att hon busat lite väl våghalsigt genom åren. Det senaste har hon dock slagit  sig lite när hon försökt att hoppa upp på ett bord när matte inte var hemma och såg det…..hon har alltid varit väldigt aktiv och busig:). Men nu är hon bättre igen och busar med "Lill-fisen" som är 1,5 år.

Min första Sheltie blev 14,5 och det som stoppade henne från att busa var att hon såg dåligt det sista året. Hennes son blev nästan 12 och var väldigt pigg och sprallig, hoppade lätt och smidigt in i bil etc och sprang och lekte som förr in i det sista. Hans kullbror är nästan lika pigg och busig i dagsläget. Så det är en underbar ras även på detta sätt!!

medde
0

Vad jag menade även är att hon är så enormt vacker och ser så fin ut. Fast hon har 14 år på nacken. Det var det jag var så imponerad av.

Jag tog mig fiheten och även la in detta kort direkt i tråden. Äras skall det som äras bör!

emma93
0

#9 Tack medde! Jag var slarvigt och skrev inte att mitt svar var menat till Gunneriusson. Jag förstod precis vad vad du menade och vi är så stolta så här!:)

medde
0

Det ska du vara är helt tagen av denna vackra hund just nu! Så mycket så jag tappat lite hum att skriva nya trådar, sitter bara och tittar på den vackra bilden.

emma93
0

#11 :) Vilken underbar komplingang!

Starfall
0

Grattis Pepsi ! Skrattande

Ellenfyrkant
0

Awww (:

Mvh Ellenfyrkant

KajsaM
0

Grattis i efterskott Pepsi! Helt underbar :)

emma93
0

Tack tack allihop!

medde
0

Visst är hon söt! Är så förälskad!!!

Ressu
0

Grattis i efterskott till Pepsi =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Sara87
0

Grattis i efterskott! Vilket charmtroll :)