Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 781 ggr
Ressu
0

God morgon 24.03.08

God morgon allesammans Skrattande.

Nu e man med igen Flört.

Hoppas alla har haft en bra påsk. Det har vi haft, men nu är Poitsu lite dålig i magen. Så hoppas han snart blir bättre.

Igår var vi å träna agility. Gick ganska bra =). Å nästa helg bär det av till Tammerfors på officiell tävling Fundersam

Ha en bra dag allesammans Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

God morgon . Kallt ännu i stor staden, vintern kom hit också men för sent tycket jag, började få vår känslor.  I dag ska jag och tösen på bio.

Ressu, Hoppas Poitsu blir bättre under dagen i sin mage. Spännande till nästa helg. Kommer att hålla alla tummar till nästa helg. Vi har ni för planer nu under dagen? Har ni påskolv ni med? Min tös har det denna vecka.

Pssar även på att säga här nu att iFokus fungerar perfekt igen, efter dessa sega dygn som varit. Vi hörs under dagen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

#1 Tack, jag hoppas oxå han blir bättre. Kan nog behöva alla tummar å tår hållna nästa helg =/.

Inget påsklov här inte. Jobba jobba Ledsen

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Ronja06
0

God morgon!

Idag vaknade jag utav en viss liten Ronja. Jaha… Det var bara att knalla iväg ut i kylan. Och gissa vad? Vi har fått ännu mer snö!! Senare idag skall jag gå iväg till Ronjas uppfödare. Sedan blir det kanske lite träning, det är så otroligt svårt att träna då det är snö överallt!

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

Tänk att det vart vinder nu! Vi har absolut inte haft något i sthlm  alls, så kommer det nu!!!

mojsans
0

God förmidag!

Hoppas ni haft en skön påsk.

Fy vi har haft nästan 15 grader kallt i natt, men på ett sätt är det bra, det fryser bort en del fästingar som redan hade kommit fram.

Vi fortsätter att bygga om lite här hemma, ska försöka hinna färdigt tills det är dags för valpar här, ska ha två kullar i sommar. Hanar är betsämt,så jag tror det blir supersnygga valpar. (så tror väl alltid en uppfödare)

Ha en fortsatt bra dag.

Ronja06
0

#5: Vad roligt att ni förhoppningsvis kommer att ha två valpkullar i sommar. Nu bler jag jätte nyfiken. Vad heter hanarna? *om det nu är okej att jag frågar* Oskyldig

Mvh Emelie Förlägen

mojsans
0

Jo då det är okey,

Den till Candy heter Shellrick´s Knock Out (Robban) och till Lovis Wellborns Stormy Touch (Raffe) Bilder finns på hemsidan under föräldrar.

http://mojsanskennel.tripod.com

Ronja06
0

#7: Okej! Vad roligt! Lycka till med planerna. Det är väldigt fina hundar!

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

#7 jag kommer och hälsar på så fort valparna är tingade! Annars är risken stor att jag tar med mig hela högen hem. Flört

medde
0

Låser denna tråd, då det är en gamal morgon tråd.

Inlägget är låst för nya kommentarer