Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1122 ggr
KajsaM
0

God eftermiddag! 1/4-08

Hejsan! Har ni blivit nå lurade idag? :D

Själv försökte dom lura mig, men jag gick inte på de ;) haha. förutom skolan så har jag även varit hos tandläkaren idag. nu ska jag bara äta och gå med hunden, sen har hu möte med bhk :) Fullt upp vill säga! Hinnar knappt sitta ner iveckan.

Ha de toppen Skrattande

SparklingTindra
0

Tss, det är bara mamma och folk här på iFokus som har försökt på mig. =P Mamma sa att vi skulle behålla alla hundvalparna och utbilda dom till sophundar (hon hade läst nåt sånt skämt i nsd).

Idag har vappisarna varit ute i solen och busat och hälsat på folk. Dom har haft jättekul, eller alla utom Mille och Enya som bara frös och såg sura ut. Nu försöker dom äta upp ryamattan i vardagsrummet.

Ressu
0

God kväll allesammans.

Ingen har ännu lyckats lura mej idag =).

Hoppas ni har det lika varmt å soligt som vi =)

Ha en bra kväll =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Ronja06
0

April, April alla!

Jag har ännu inte blivit lurad, men vem vet? Mamma försökte lura mig att min cyckel hade blivit stulen. Vilket jag inte gick på. Vi har även haft fint väder, +16 grader! 

Idag har jag massor med läxor att göra. Sedan har jag lärt in Ronja ett nytt trick (tränar fortfarande). Tricket är att hon skall hoppa upp på min rygg.

Ha det bra!

Mvh Emelie Förlägen

Jojsan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej!

Folk har försökt lura mig men de har inte lyckats.. ;) Har dock lurat andra folk lite ^^

Har äntligen bilder på kaninhindret som är färdigt. Starfall ville nämligen se det för x antal veckor sen.. Det har varit färdigt några dagar men har inte tagit kort på det, men här kommer en bild!

Annars har det inte hänt så mycket idag.. Tagit det lugnt mest.

[Malin3033]
0

#4 jösses vilket snyggt hinder! kan man få beställa ett? (a) skämt åsido, men riktigt snyggt var det

medde
0

Men jojsan! Det är ju superfint!!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jojsan
0

#5 och #6 tack! Generad glad jag blir :D

Fast det är ju lite snett och sådär på vissa håll men jag ska bara använda det hemma så ^^

[Malin3033]
0

Nu säger jag God Natt! Skönt att lureridagen är slut.

Hörs imorgon!