Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 851 ggr
medde
0

Sheltie är en spårhund

Nu har det inkommit nya fakta om sheltie hunden. Som forskare kommit fram till nu! Detta är helt banbrytande nyheter,. Detta gäller att sheltie är en spårhund från Irland istället. Alltså inte alls som vi trodd om denna ras. Men info kommer under kvällen då jag fått in rapporten om detta.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Starfall
0

Haha, april april ;)

medde
0

Näe vad då??? Detta är ju sant

Starfall
0

Hehe första april tror jag inte på detta;) hehe

SparklingTindra
0

Haha, men min Tindra ÄR spårhund. Hon är jätteduktig på det, hon var till och med bättre än både border collien och alla schäfrar på våran kurs. =)

LillMalin
0

April ApriL! ;) tror tyvärr inte på nåt idag! ;)

medde
0

Jodå från Dublin kommer dom från början, väntar in fakta under dagen eller kvällen, så jag återkommer:-)

LillMalin
0

Hahaha! ;) tror jag inte på! :P dom är vallhundar och har alltid varit det (har jag rätt? xD) så jag tror inte att dom är spårhundar i Dublin! ;)

KajsaM
0

Haha, och jag var ju smådum och trodde nästan på de ;) Bra där medde!

medde
0

Jodå! För att leta efter svamp!!!

LillMalin
0

Okej! =) men tyvärr..så tror jag inte på det iidag! =)

SparklingTindra
0

Haha shetland truffledog då eller? =D

KajsaM
0

#11 Hahaha ^^

Starfall
0

#9 Haha, blåbär i så fall om man frågar Frankie;) Men ärligt, Frankie är liksom sin syrra Tindra bra spårare. Men sheltien är en vallhund, det märkt på mina vovvars beteende oxå;)

[Malin3033]
0

hahahahha, tänker på förra årets aprilskämt som var i strängnästidningen, våran stad kallas för "rondellernas stad" för att vi har hur många rondeller som helst, till och med där det är raksträcka, men i tidningen stod det att vi blivit sponsrade med trafikljus från eskilstuna eftersom dem skulle bygga rondeller istället och vi därmed skulle byta till trafikljus istället eftersom rondellerna skapade så stora problem, dem hade tagit en bild mitt i strängnäs på en rondell vid komunhuset där det var inklippta bilar som körda huller om buller. x'D

Ressu
0

Visst medde funkar sheltien som spårhund. Och rikitgt bra tom =), men nog är dom framtagna för vallning Flört

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

Ok! Så här är det.

APRIL APRIL!!Smiley 3d danse lunettes.gif 

Men lite kul avr det väl i alla fall. Tråden vart ju kul tycker jag.

[Malin3033]
0

#16 visst var den kul Medde! Jag trodde nästan på dig tills jag läste längre ner när alla skrev att det var ett aprilskämt, just då kom jag på att det var första april idag. ;)

medde
0

Tänkt vi skulle hitta på något som var kul idag. Jag skrev på astronomi som jag är också Sajtvärd på, att Mark som är Medarbetare där att han skulle delta i nästa rymdprojekt, och få åka upp med rymdfärjan nästa gång.

Denna kommentar har tagits bort.
[Malin3033]
0

#18 hur blev reaktionen på astronimi då? Trodde dem att du skoja?

Jojsan
0

haha ;)

medde
0

#20 Oj vilken fina Avatar du nu!! Kände inte igen dig först. Kila in och titta, Tycker det är så himla kul om ni tittar in och hälsar på mig där,samt kanske skriver lite.

Men till 1 april är det ju "lagligt " att ljuga lite vilket kan ju vara kul.

[Malin3033]
0

#22 det är från vilsta utställningen på Ronja och hennes bror Sune. =) Ska genast kika in på astronomi!

Starfall
0

#18 Hehe, jag har sett det :P Förstod direkt att det var aprilskämt ;)

Visst blev denna tråden kul, det håller jag med om:)

Gittan
0

Skrattande

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld