God morgon 2/4-08
Godmoron allihopa.
Idag har jag sovmorgon och börjar inte jobba föränn halv elva, jätteskönt! Så jag klev upp lite i tid och skulle ta en långpromenad med hundarna, men så öser regnet ner, så blev en liten kortis bara. Men nu fick jag lite lugnt och skönt innan jobbet iaf!
God morgon. Här regnar det inte i alla fall, men det hänger i luften. Nu ska det bara vara 2 dagar till hon skall komma till sverige. Men törs inte ropa hej tills hon är här.
Min mamma har kommit hem från sjukhuset, vilket känns väldigt skönt att ha min mamma hemma igen. Hoppas ni alla får en bra dag.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God morgon från mig också som tittar in. Ledigt i dag så det blir en långpromenad med vovven. Vad skönt att din mor är hemma nu. Mår hon bra nu eller ska hon fortsätta kurera sig hemma nu? Ha nu en bra dag allihopa.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

God morgon, här är det disigt just nu. I dag så är det kloklippning på alla fem så det tar en bra stund, sen promenad och lek på hästgärdet. #1 Skönt att din mamma har kommit hem, Vad spännande 2 dagar väntan, sen är hon hos dig
Ha en bra dag.
God morgon. En slappardag idag. Jag är vaken, men alla mina katter sover sin ljuva sömn.
Sköt om er