God morgon 3 april 2008
God morgon. Rätt så bra väder. Vi ska till Gränna i dag och handla, gissa vad….Skönt med ett par lediga dagar. Ha nu en riktigt bra dag alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Hej
Vad är det för ras eller raser på Vilda? Jag tycker hon liknar våran stora hund Frode lite.
Här är en bild på honom. Han har fem raser i sig.
MVH Hazel & co
Hemsidor: www.hazelhouse.se
www.sockertopp.se
min pysselblogg www.ellispysselhorna.sockertopp.se
#2 Hon är en blandning av Border Collie och Isländsk Fårhund. =) Vad är Frode för raser?
Hon är en otroligt osäker hund som är väldigt lydig men hon är rädd för valpar och hon gillar inte så många andra hundar. Hon är otroligt vaktig och hon och min mosters andra hund Ella (Australian Shepherd) tål inte varandra för fem öre.. Dom slåss jämt och morrar åt varandra.. Isär är dom trevliga hundar men man vill inte hamna mellan dom.. =/
Här är en till bild på henne.
god dag!
Idag har det inte hänt så mycket.. Nationella proven i engelska imorgon så ska läsa igenom lite ur ett häfte vi fick..
Det har inte varit särskilt soligt idag, det var det igår. Det snöar faktiskt just nu.
#1-#3 Fina hundar båda 2! :)
God dag!
Idag har jag inte lyckats komma in tll sheltie.ifokus. Men jag har haft en låång skoldag, varit hos tandläkaren, pluggat till ett stort prov tills imorgon, och varit ute i det härliga vädret! Det är varmt och soligt. Och vi har vitsippor i skogen. Har även varit förbi hos Ronjas uppfödare, så jag har hunnit med rätt så mycket idag.
Och imorgon kommer väll meddes lilla hund till Sverige? Ser verkligen fram emot detta! 
Mvh Emelie 
God kväll!
Hittade första fästinger på Ronja igår, och min kompis BC hade haft 7st fästingar idag!!! *usch* Såg även en orm på promenaden idag, även vitsippor, blåsippor och vårlökar, så nog är våren här alltid!

#1 Jobbigt med fästingar :(
Idag, eller ja hela veckan har jag haft fullt upp. Idag har jag varit i Kåbban och åkt. Sen direkt när vi kom hem for jag, pappa & bror till gällvare, bror hade basket match och vi skulle titta på skoter kläder hos janne :)