God morgon 4/4 -08
God morgon. Idag är det så mulet här hemma att man inte ser inte längre än ca 100 meter innan det är helt grått. Hoppas det klarnar upp under dagen.
I dag är det dagen som hunden skall komma hit, om nu allt går ok, så landar hon i sverigen kl vid 15,30 tiden. Hoppas nu allt gör väl. För du har jag en hund vid mig i kväll då jag loggar in här.
Hoppas ni får en fin dag, vi ses under dagen eller kanske i kväll.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Håller tummarna för att allt går som planerat med plan osv så att du har din älskling hos dej i kväll!!!
Här är det grått och ganska kallt. Efter jobbet ska jag och hämta min nya dator så nu kommer jag kunna va lite mer aktiv här inne =) Annars ska det bli en lugn helg med träning och godisätning..
Lycka till med hunden
Nu loggar jag ut, för att göra mig klar att hämta tösen i skolan. Sedan ut till arlanda för att hämta en hund!
Hörs i kväll//Må bäst.

Åååh gud vad spännande! Vill se massa bilder och få massor av info om nykomlingen :D

väntar med spänning på att få höra och kanske se, om du hunnit ta kort.
Hoppas Arlandatrippen går bra. Själv har jag i dag slipat en gipsvägg. Snacka om att det är lätt att byta hårfärg, från blont till kritvitt. Men kul är det. Ha nu en bra fortsättning på dagen.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Åh vad roligt medde! :D Håller tummarna!!
Nu har jag äntligen loov :D:D Far okå till stugan idag, om 1h. sen kommer jag inte åter fören nästa söndag, länge jag veet ;) Ev. kommer jag till jmk i veckan. Mkt skönt ska de bli :)
Ha det topppen allihopa!
Väntar med spänning. Håller tummarna att allt går bra. Och hundarna håller tassarna
.
Go dag!
Jag har haft stora besvär med mitt internet idag. Har inte lyckats komma in. Men nu är jag inne! Så jag hoppas att det har löst sig. Idag är det kallt, grått och trist ute. Och regnar gör det också *suck* Personligen går jag här och klurar på ett bra hundnamn, så jag har börjat fylla en liten bok med små förslag… 
Medde! Jag väntar förväntansfullt på att få se denna lilla söta sockerbit!
Mvh Emelie 
Nu är jag hemma igen egfter en tur till Arlanda flygplats, Kul att komma in här, och se en massa nya trådar och full aktivitet!
HON ÄR HEMMMA NU:-) Min vovve.
Ska ta försöka ta lite kort i morgon, och då ta och berätta lite vad det är jag har här hemme.
nu loggar jag ut för i kväll. Hoppa ni får en bra kväll. Sov gott alla! Nu ska jag pussa på hu´nden för resten av kvällen, för i morgon ska hon presneteras för katterna.
GRATTIS MEDDE!! Ska bli roligt att få läsa om den lilla söta!
Mvh Emelie 
Vad bra att resan för den lilla gick väl! önskar dig all lycka till med vovvan och vill ha massor med bilder och uppdateringar!