Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 635 ggr
Ressu
0

God morgon 05.04.08

Tänkte önska alla en god morgon nu före jag ska söka mej hemåt från jobbet!

Hoppas ni får en superhelg. Själv kommer vi att fara ut på villovägar igen. Imorgon, oj ursäkta idag för vi hundarna till mammas då vi ska på söndag på konfirmation och tyvärr kan jag av förståeliga skäl inte ta med hundarna =(.

Grattis medde till hunden. Väntar med spänning på bilder och lite mera fakta om vovven Skrattande

Ha en bra dag allesammans och godnatt för min del Flört!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Gittan
0

God morgon. Här fortsätter renoveringen av huset. medde bilder bilder bilder!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

God morgon
Har just börjat kommit igång efter en natt med inte så mycket sömn, känna lite konstigt med tassar som knallar runt här hemma. Ska ta bilder senare under fm, då vi kommer att knalla ut en stund igen. Men nu står det med katter listan först, den ena katten ute och hon låter som en tiger just nu!! Jag tar ut en katt i taget, och har börjat med den som är lite "varm i pannnan" Men det blir väl tuffa tag under dagen.

Men lovar att höra av mig under dagen.//Må bäst.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

VickiochTova
0

God morgon!

Vi är lite slappa nu på morgonen, jag leker med nya datorn och Tova sover =) Blir träning senare under dagen..

Väntar med spänning på att få se Meddes underverk!

Ronja06
0

God dag!

Mitt internet på min dator funkar inte. Och jag jobbar för fullt för att fixa det. Så jag har lånat min mammas bärbara dator. Detta kommer att göra att jag kommer att bli mindre aktiv några dagar framöver tyvärr.. Senare idag kommer jag att gå på lydnadskursen med Ronja. Har missat de två senaste kurserna pga, tävlingar. Så jag hoppas att jag inte missat allt för mycket.

Imorgon är det Agility kurs för mig och min lilla pärla här hemma.

#2: Lycka till med vovven medde! Vår katt Celesté lät också som en liten tiger då vi tog med oss lilla Ronja hem.

Mvh Emelie Förlägen

SparklingTindra
0

God dag!

Idag har jag varit på en affär för att köpa en ny sladd till min älskade (inte!) bärbara dator som bestämde sig för att sluta funka i torsdags. Då visade det sig att sladden nu funkar igen. Gissa om det var pinsamt att stå där som dum blondin och säga "Men den funkade inte igår!". =D

Så när jag kom hem så slog jag på datorn direkt. Så idag ska jag spara alla mina bilder som finns på datorn, på skivor så att det inte gör nåt om datorn pajar. =P

#2 Ska bli så spännande att få se bilder på vovven.

medde
0

Nu är det dags att logga ut för i kväll. Hoppas ni alla får en bra kväll, och att vi ses i morg.

God natt :-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

#6: godnatt medde.

Nu skall även jag logga ut. Jag kommer att sätta mig framför Tv:n och gotta mig med hundarna. Ses (förhoppningsvis)imorgon. Får hoppas att mitt internet funkar.

Mvh Emelie Förlägen