Victor igen...

Vilken hund! Riktigt vacker. Då måste vara stolt över din "pälskling" En riktigt snygging.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Sååå underbar han är <3

Ja pälskling var ju PERFEKT ordval!! tack alla goa
Vi är jätte stolta. Idag ska det bli bad för första gången hos oss.. lite nervöst… kolla bloggen för bilder sedan www.malinsmirakel.blogg.se
Han är verkligen jätte söt! Kan knappt vänta tills det kommer en (förhoppningsvis ev. 2) små sötnosar hem till mig. Om allt går som det ska…
Mvh Emelie 
#5 två till och med? vad skojsigt! hoppas att det går som det ska. =)
#6: Kanske, men det är inte alls säkert. Vi får se hur det blir, men förhoppningsvis… Men jag är i alla fall 90% säker på att det blir 1 liten valpis. :)
Mvh Emelie 
underbart söt!
#7 Är det shelties ni ska ha då eller? =) Om det blir alltså.
#9: Inget som jag kommer att avslöja tills jag är 100% säker på att det blir något. Jag kommer att återkomma då valparna är födda, och de har hunnit bli några veckor. Så ni får stå ut med att vänta. 
Mvh Emelie 
#10 men då måste jag ju fråga först hur lång tid det är tills dem är födda, och sedan om det nu kanske kanske blir två, är dem från samma kull då?
#10 Usch vad taskigt!
Då måste jag ju sitta här och vara nyfiken i ååår och dar. Vad många som ska skaffa två hundar samtidigt, kanske jag också måste behålla två stycken.
Haha
#11: Hur lång tid det kommer att ta tills de är födda informerar jag om lite senare, men jag kan säja att det kommer att dröja ett litet tag. Och troligtvis kommer valparna inte att vara från samma kull.
#12: Jodu, jag känner mig lite taskig just nu 
Mvh Emelie 
#13 Aha! Då är det iallafall samma ras på båda. =)
#14: Yes yes :)
Mvh Emelie