Bilder från idag...

Men jisses vilka fina bilder!! Hon ser ju toppenfin ut ju, ja det gör ni båda två
Älskar att kolla på bilder, speciellt när de små vännerna "jobbar". Du ser ut att ha en himla go och följsam hund. Hoppas på fler bilder… Kramar.
#9: Tack så mycket! Förhoppningsvis blir det några fler bilder idag från träningen då vi tränar agility. Men bara om det slutar regna.
Mvh Emelie 
kul att se! Verkligen ett gullig trick! :)
#11: Tack :)
Mvh Emelie 
Me love Ronja <3
#13: 
Mvh Emelie 
Jättefina bilder. =) Jag vill också ha "jobb-bilder" på Tindra, men dom blir aldrig nå bra. =P

Kul att se jobbarbilder =)

Jättefin din Ronja! vackra bilder också :)
Avis på så bra ögonkontakt! Tiini slarvar hon :/ vet inte vad för teknik man ska börja använda :)

ÅH gud så avundsjuk jag blir, Nappe var aldrig tränad nåt när jag tog hand om honom. Han höll på ta fingrarna,( tydligen var maten bara slängt ner på golvet )när han skulle få en korvbit. Fot visste han inget om. Måste säja det är svårt lära en äldre hund, tyvärr.
#18 Sån var lilla Pyret också när hon kom. Då var hon 6,5 år gammal. Allt hon brydde sig om var mat, och hon höll som du skrev om din hund på att ta hela fingrarna, + halva handen. Denna ovanan tränade vi i familjen bort ganska snart, och nu är hon inte lika mat.intresserad längre. Fot kunde inte Pyret heller, men det kan hon nu. Tog lite tid att lära henne, men det gick. Ligga på kommando kan hon bara om man gör en viss handrörelse, inte enbart med kommandot. Det verkar nästan omöjligt att lära henne…