God dag 9/4-08
Idag har jag varit uppe med tuppen, eller rättare sagt valpgnället. Dom vaknade klockan 5.00 och då var dom hungriga så det var bara att kliva upp och ge dom lite foder. Dom åt faktiskt upp hela decilitern!
Men dom tycker fortfarande att det är godare att dia och det gör hela avvänjningsprocessen lite svår eftersom att dom lätt ratar maten och diar istället. Så varje gång jag ger dom mat så måste Tindra hoppa upp och sitta på en av köksstolarna så att dom inte kommer åt henne.
Nån som har ett annat tips på vad man kan göra?
Sen har jag varit på bilskolan och kört och det gick jättebra, nu är det förhoppningsvis inte långt kvar till körkortet!
Det verkar lite dött här inne just nu, är det lov eller nåt sånt?
Nu ska jag gå och göra våfflor. Mums!
Ha en bra dag allihop!

Jag var inne tidigare i dag, men det gick inte att skriva in. valparna och diandet kan du nu börja med att de får dia på morgonen en stund, och sen inte dia färän kvällningen, för valparna har vassa tänder och det gör ont på tiken, jag tar ut tiken från valparna så att de inte känner hennes närvaro, då äter de maten bra.
Och jag är ledsen i dag, min systers pudel gick bort i går eftermiddag, de hann inte till Strömsholm, så hon somnade in i bilen, på Strömsholm sa de att hon antagligen fått inre blödningar, jag
och är ledsen.
Så krama och gosa med era hundar .Man vet inte hur länge man har dem.
#1 Vad hemskt, tänker på er och din syster. Vet väl hur det känns. Skickar cyber kramar till er båda!
Jo det har varit helt upp och ner här inne i dag, just står det att det är bara jag inne på sajten, men tror inte det, för att ditt inlägg kom in en minut innan. Men det kommer att rätta till sig snart iFokus teamet är snabba och bra!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Idag har det gått lite bättre med maten. Dom har ätit upp sammanlagt 3 deciliter mat. =)