God kväll 10.04.08
Har haft stora problem att slippa in på sheltie iFokus dom senaste dagarna. Och när man sluppit in har man in kunnat läsa trådarna. 
Men nu tar jag nya tag 
Nu har vi vitt på marken igen
. Snöat här i två dagar. Jag önskar nog att sommaren skulle komma nu.
Hoppas ni har det bra allesammans 
God kväll, ska snart till etuna och se på waterloo, ingen aning om vad det är för något, gissningsvis är det om ABBA. =) Så jag kikar in imorgon igen!
Sköt om er!

Hejsan!
Jag har haft samma problem som Ressu med att komma in!
Igår snöade det hela dan, var iväg och tränade för min tränare igår kväll och höll på att frysa ihjäl.. Men Tova gick superbra :) nu är jag på väg till första tillfället på viltspårkursen, ska bli spännande att se hur det går!
Ha det så bra allihopa!
#2 Viltspår, där ser man =) Hoppas du vill berätta lite sen om hur det gick, detta verkar jättespännande ju:)
Idag har vädret varit jättebra här. Dock har jag varit hemma från skolan med en tråkig förkylning som jag haft några dagar nu… Inte kul, ska bli skönt med lite solsken nu så man förhoppningsvis får lite vitaminer i sig:)
Ha en bra kväll alla! Själv ska jag bara ta det lungt och skönt och kolla på en bra film med lillebrorsan och gosa med djuren:)
Kramar/Carro
Idag har det varit en helt underbar dag!! De svårate proven för denna veckan är helt avklarade nu, och imorgon har vi musik prov. Så snart kommer jag att kunna bli mer aktiv igen på sajten. :)
Idag har PM:et kommit om två agility tävlingar. Den 12, 20 och 22 April ska jag iväg och tävla! Och vet ni vad, nästa lördag har jag första start!!
Så vi får se hur det går, jag blir själv lite nervös eftersom att jag är först. Idag har det varit strålande sol, och varmt! Vi fick sluta 3 timmar tidigare från skolan, så jag lyckades ta mig till brukshundklubben och träna lite. Det gick kanon bra! Längtar tills alla tävlingar. Ha det bäst! Snart ska jag iväg till några kompisar och ha en filmkväll.
Mvh Emelie 
Nu önskar jag alla en god natt. Ska snart börja avsluta jobbet för idag
. Nu har man tre dagar ledigt. SÅÅÅ skönt!!! Men förståss har vi ju förlovningskaffe hela helgen, så lugnt blir det ju inte 
Hej
Så kul att kunna skriav igen. Men det har varit en bugg som ställt till det mesta här inne. Men nu verkar allt vara tillbaka igen, vilket är så bra!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥