Stoppa djursexet!
Vet inte hur många som sett artiklarna de senaste dagarna om att det är lagligt att våldta djur och att våra politiker idag inte röstade fram ett förbud. jag skäms och har därför skrivit på en protestlista och manar andra till att göra detsamma!
http://www.namninsamling.com/stoppa_djursexet
Här finns mer info om djurplågeriet, som ofta riktas mot hundar, hästar och andra husdjur.
Detta är ju helt sjukt!
Ska in och skriva på nu direkt, tack för att du skrev detta här och länkade.
Håller med Starfall!! Detta är helt enkelt sjukt! *tack för informationen emma2008*
Mvh Emelie 
Det hemska är att i vårat land är tidelag lagligt, vilket är så sjuk.
Ska genast titta på din länk, och naturligtvis skriva på!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag har skickat mail tidigare om det där och idag fick jag svar från miljöpartiet som sa att dom arbetar aktivt för ett förbud mot sexuella övergrepp på djur. Det står i deras partiprogram och dom motionerar regelbundet om frågan i riksdagen.
Men i år la dom ingen motion eftersom att även om Socialdemokraterna och Vänsterpartiet nog skulle rösta med dom så vill inget av dom borgerliga partierna ställa sig bakom lagändringen. "Så så länge den politiska majoriteten ser ut som den gör är frågan alltså låst - tyvärr.", skrev han.
Han tyckte att jag skulle kontakta jordbruksminister Eskil Erlandsson eller borgerliga riksdagsledamöter och fråga varför de röstat mot frågan när den diskuterats.

Hur sjuka är inte dom människorna som har sex med djur?! dom borde ju verkligen få tvångsvård.
Svenska polisen jagar bara bälteslösa förare och passagerare, lägg pengarna på nått vettigt istället.
#4 Mycket bra gjort av dig, samt väldigt bra info du gav i tråden. Toppen!

Har lagt in länken på min hemsida(stoppadjursexet) så fler kan gå in och skriva på. Superbra gjort.
#7 Bra idée det skulle man nog göra, ska genast ta kontakt med min Webmaster!

Tack för länken, sanslöst sjukt,å är det nåt att debattera nåt så sjukt. Införskaffa lagen snabbt.